...en zijn geïnteresseerd wat Belgische Q'ers te bezoeken. Wie biedt zijn/haar huis aan? *O*
Alright, het idee was dat mijn vriend en ik dit jaar naar Dublin zouden gaan, maar mijn financiën worden er met de dag niet beter op en het ziet er naar uit dat het of een hele skere vakantie wordt (-> heb ik geen zin in, want ik wil genieten), of we moeten iets anders verzinnen. En nu kwam mijn vriend ineens met het idee om een rondje België te maken (avec le car) en zei daarbij voor de grap: "Dan kunnen we ook langs wat Quizletters gaan."
Echter vond ik dit serieus een leuk idee en heb het balletje een beetje verder laten rollen en hij zei vervolgens dat hij het eigenlijk helemaal niet erg zou vinden, als we dan wel af en toe ook wat prime time hebben en wat steden e.d. bezoeken.
Dus om het balletje nog even wat verder te schoppen: zijn er Belgen die deze zomer bezoek zouden willen ontvangen? Het zal maar een middagje zijn en we zijn ook niet van plan om te blijven slapen, dus je zult verder geen last van ons hebben. Er zijn nog geen concrete ideeën, maar ik wilde even kijken of er interesse is. (:
Het zal in de laatste week van juli zijn, want dan hadden we onze vakantie gepland. ^^
Mocht je nu willen weten wie wij zijn: galafoto, carnaval (<- dit is niet hoe wij ons normaal kleden ).
Also, JW staat voor Jan Willem.
[ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:34 ]
Deep inside, I've never felt alive