saorsa schreef:
Volgens mij hebben echt te veel mensen veel paaseieren wat betekent dat mensen dus amper credits gaan winnen :p
Ja haha. Ik doe het sowieso niet voor die credits want dan moet je echt wel als een leipo achter de pc zitten om precies alles te bekijken en wat je nog wel en niet hebt geklikt
Ja haha. Ik doe het sowieso niet voor die credits want dan moet je echt wel als een leipo achter de pc zitten om precies alles te bekijken en wat je nog wel en niet hebt geklikt
Ik denk dat half Quizlet zich nu aangesproken voelt hahaha
Ik doe het idd ook niet voor de credits. Ik heb er namelijk niet veel aan haha
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Same Same.. maar sommige plekken... Ik moet er nog 19, als de assumption van 75 eitjes klopt.
en ik doe het ook voor de fun, wil nu gewoon vooral vinden wara ze zijn
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn
ik heb er momenteel 64. Het is meer ik wilde toch al mee doen en als ik dan niet veel te doen heb kan ik er actief mee bezig zijn. En ik heb de onzichtbare drang om nu ik begonnen ben de 75 ook te gaan halen. Dus ik word momenteel chagie omdat ik niets meer vind
Ik ben er niet meer zo mee bezig, iedereen ruilt met elkaar, maar ik ben vergeten waar ik er allemaal heb gevonden en welke ik ngo nodig heb dus ik kan moeilijk ruilen met mensen