• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:36 ]

    Helaas. Het is niet meer mogelijk om via telefoon credits te kopen.

    Dat kon vroeger, maar toen is de wetgeving daarover veranderd en kon het niet meer uit, geloof ik. In ieder geval is het tegenwoordig helaas niet meer mogelijk, wat heel jammer is, want het is voor veel tieners natuurlijk juist een gemakkelijke manier om te betalen. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helaas kan je nu niet meer via mobiel credits kopen. Het kan nu alleen via iDeal, PayPal en overschrijving. ^^


    -

    Is 't geen idee om het mogelijk te maken via bancontact/mister cash? Ik geloof dat daar ooit een suggestie rond was en heel veel jongeren hebben dat ook.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Dat kon vroeger, maar toen is de wetgeving daarover veranderd en kon het niet meer uit, geloof ik. In ieder geval is het tegenwoordig helaas niet meer mogelijk, wat heel jammer is, want het is voor veel tieners natuurlijk juist een gemakkelijke manier om te betalen. :c

    Same.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 9:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gandhi schreef:
    Is 't geen idee om het mogelijk te maken via bancontact/mister cash? Ik geloof dat daar ooit een suggestie rond was en heel veel jongeren hebben dat ook.

    Bankcontact is een overschrijving hé.
    Rutger is wel bezig met paysafe-kaarten. Maar de communicatie verliep stroef. Wie weet binnenkort. ^^

    Je hebt je antwoord. Ik sluit het hierbij af. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury