Ja, zo voelt het de laatste tijd heel erg.
Sinds op school het rooster van het tweede half jaar is ingegaan, elke dag behalve vrijdag tot 16.30, kan ik me gewoon niet meer concentreren.
Ik ben veel te snel afgeleid, houd me totaal niet bezig met de dingen waar ik me mee bezig moet houden en ik loop met alle schoolvakken achter, en omdat ik steeds denk: "Uuuuuuuuuuuuuuh ik moet nog zooooooooooooo veel," haal ik die achterstand niet in.
In de les ben ik altijd met een potlood aan het kloten, aan het tekenen, met de ringband in m'n map potloodjes aan het afschieten, nutteloze dingen. Ik gum m'n rekenmachine, zwaar nutteloos. Ik ben gewoon totaal niet geconcentreerd.
Als ik dan na 17.00 eens thuis ben, ben ik gewoon zo moe dat er van huiswerk niets meer komt. Ik ga nog maar 1 avond in de week naar voetbaltraining (de andere keer ben ik te laat thuis, de training is om 18.00 en als ik op dinsdag vergadering heb met de leerlingenraad, red ik dat niet), maar zelfs daar kan ik me niet concentreren. Ik ga meestal op m'n telefoon kloten tot het avondeten (meestal rond 18.00, tenzij ik moet trainen oid), en dan doe ik ook verder niets meer, behalve het journaal bingewatchen.
Nu begint volgende week m'n toetsweek, ik heb morgen een belangrijke toets van wiskunde B (weet niet waarom ik in vredesnaam per se wiskunde B wilde kiezen), en ik ben niet geconcentreerd.
Ik was vandaag om 13.15 uit, maar net zo moe als normaal gesproken om 16.30.
Ik heb gewoon de concentratie van een dronken goudvis. Aan motivatie ontbreekt het niet, ik ben heel perfectionistisch en wil echt gewoon goede cijfers halen, maar ik ben gewoon te ongeconcentreerd.
Herkent iemand dit en heeft iemand tips om toch wel te concentreren? Met de toetsweek in zicht zou dit heel fijn zijn!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly