Ik heb vandaag zo'n fijne dag gehad dat ik het graag even wil delen.
Vanmorgen had ik intake met een psychiatrische afdeling voor volwassenen en alhoewel ik heel zenuwachtig was ging het heel goed. Ik heb het idee dat zij begrijpen wat ik wil en nodig heb en ik heb het idee dat ze mij daar bij kunnen helpen. Als dit goed blijft zou gaan zou dat uiteindelijk het einde kunnen betekenen van de vicieuze cirkel waar ik nu al enkele jaren inzit.
Daarna ben ik even boodschappen gaan doen en heb ik mini bosbessen muffins gemaakt. Ik had ze meegenomen naar school en daar waren mijn klasgenoten heel blij mee.
Op school heb ik ook de eindbespreking van mijn profielwerkstuk gehad en ik had gehoopt op een 6je, maar ik heb er een 7 uitgehaald! Daar ben ik heel blij mee omdat ik het ook echt niet had verwacht, maar nog belangrijker is dat ik er nu vanaf ben!
Na school ben ik naar de sportschool gegaan, daar heb ik 2 uur lang lekker gesport. Ik ga altijd naar de zumba-les op dinsdagavond, maar die docent was ziek. De invaller die er was deed body pump met ons en dat vond ik echt super leuk, ga ik zeker vaker doen.
Na die twee uur ben ik naar huis gegaan, heb ik heerlijk lang gedouched en toen uiteindelijk nog even gegeten.
Nu zit ik lekker te schrijven en ben ik echt zo tevreden.
+Ik mis vrijdag de les die ik heb met een goede vriendin en ze was echt aan het balen dat ze me een week niet zou zien en dat vind ik zo lief van haar.
Dit wou ik even delen, hebben jullie ook een leuke dag gehad?
[ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 23:39 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one