• Ik heb vandaag zo'n fijne dag gehad dat ik het graag even wil delen.
    Vanmorgen had ik intake met een psychiatrische afdeling voor volwassenen en alhoewel ik heel zenuwachtig was ging het heel goed. Ik heb het idee dat zij begrijpen wat ik wil en nodig heb en ik heb het idee dat ze mij daar bij kunnen helpen. Als dit goed blijft zou gaan zou dat uiteindelijk het einde kunnen betekenen van de vicieuze cirkel waar ik nu al enkele jaren inzit.
    Daarna ben ik even boodschappen gaan doen en heb ik mini bosbessen muffins gemaakt. Ik had ze meegenomen naar school en daar waren mijn klasgenoten heel blij mee.
    Op school heb ik ook de eindbespreking van mijn profielwerkstuk gehad en ik had gehoopt op een 6je, maar ik heb er een 7 uitgehaald! Daar ben ik heel blij mee omdat ik het ook echt niet had verwacht, maar nog belangrijker is dat ik er nu vanaf ben!
    Na school ben ik naar de sportschool gegaan, daar heb ik 2 uur lang lekker gesport. Ik ga altijd naar de zumba-les op dinsdagavond, maar die docent was ziek. De invaller die er was deed body pump met ons en dat vond ik echt super leuk, ga ik zeker vaker doen.
    Na die twee uur ben ik naar huis gegaan, heb ik heerlijk lang gedouched en toen uiteindelijk nog even gegeten.
    Nu zit ik lekker te schrijven en ben ik echt zo tevreden.
    +Ik mis vrijdag de les die ik heb met een goede vriendin en ze was echt aan het balen dat ze me een week niet zou zien en dat vind ik zo lief van haar.
    Dit wou ik even delen, hebben jullie ook een leuke dag gehad?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 23:39 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo. Dat klinkt zeker leuk! Ik ben blij voor je. (:

    Mijn dag was niet leuk, maar wel productief. Kamer is bijna helemaal opgeruimd. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jouw dag ging alleszins beter dan de mijne. Ik had les van 9 tot 18 met maar 2 uren vrij er tussen. En nu kan ik niet slapen terwijl ik morgen weer les heb om 9.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 22:57 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mooi! Vandaag heb ik te horen gekregen dat ze vanuit het gezonheidscentrum op de universiteit een diagnostisch traject aanraden bij een psychiater en een andere traject bij een psycholoog op basis van mijn intake-gesprek en in het weekend kan ik pas met mijn ouders bespreken of ik dat eerste ga doen. Dus, ik ben erg benieuwd daar naar.
    Maar ik vind het echt tof dat je een goede dag hebt gehad! Zoiets kan echt veel schelen. Ik voelde mij tussen de middag erg down, maar daarna heb ik naar mijn colleges gegaan en heb ik een gezellige tijd gehad met een vriendin. Weinig mee gekregen van het college, oeps. het is toch maar wijsbegeerte. En ik kan je zeggen ,het heeft veel met mij gedaan. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het heel fijn dat je een goede dag gehad hebt ^^. Hopelijk komen er nog veel meer!
    Mijn dag was opzich wel oké. Hij was lekker rustig in ieder geval, haha. Mijn "gisteren" trouwens, aangezien het inmiddels alweer na enen in de ochtend is.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Leuk! Ik had gisteren gewoon school. Daarna heb ik nog gestudeerd daarna ovenschotel gegeten en daarna gewassen en bed kn!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Superfijn om te horen!
    Ik heb vandaag mijn tussentijdse toets gehaald. Dus ik ben ook hartstikke blij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat fijn!!
    Ik had echt een shit tijd toen ik in behandeling ging, maar ben toen naar een andere psychiatrische afdeling gegaan -vanwege het feit dat ik dus een psychose kreeg, like het ging niet beter dus- en daar waren ze zo fijn.

    Anyway, nu gaat het goed.
    Zo optreden (musicalzang) , ben wel nerveus hehe


    Aan niets denken is ook denken.