• ... een quote van één van de mensen die me het meest inspireren: Mahatma Gandhi. Ik kan niet uitleggen hoe veel die man me inspireert, maar het is heel wat. De constante glimlach op zijn gezicht, zijn bewijs hoe je verandering kan brengen zonder geweld, zijn levenswijsheden, alles aan deze man inspireert me. En dat is waarom ik mijn naam in Gandhi veranderd heb.
    Ik ben best blij dat hij nog vrij was, eigenlijk. c:


    Wie inspireert jullie? Wat inspireert jullie?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I love ^^

    Ik heb zoveel dingen die me inspireren. Mostly Lesli Margherita en Leslie Knope, tho :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De twee mensen die mij het meest inspireren zijn Stephen Fry en David Attenborough (zoals sommigen al wel zullen weten ;D), omdat ze zich beide echt ongelofelijk inzetten voor de dingen waar zij het meest om geven of die dicht bij hen staan. Stephen Fry is gewoon zo'n intelligent persoon en ik vind het echt fantastisch om hem bezig te horen. Een van mijn favoriete debatten aller tijden is een waarin hij spreekt over de Kerk. Ik denk dat ik die al minstens vier keer gezien heb, gewoon omdat het zo geniaal is. Attenborough is voor mij een inspiratie, omdat hij heel veel met natuur en dieren bezig is. Ik hoop echt dat ik ooit ook een job vind waarvan ik zo ontzettend veel hou dat ik op mijn 89ste nog steeds bezig ben en nog zo veel mensen bereik. Ik heb gewoon het grootste respect voor die twee mannen.

    I like your username by the way! ;D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 17:31 ]


    What would Emma do?

    Boeddha inspireert mij altijd ontzettend. Ik streef naar het vinden van geluk in het leven en tevredenheid en zijn levenslessen lijken enkel daar naartoe te wijzen en to live by heart zo gezegd. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.