• Hooi! (:

Wat zijn jouw hobby's? Want eigenlijk zegt de titel het al wel een beetje; Ik ben op zoek naar nieuwe hobby's!

Ik merk namelijk dat ik weer wat somberder wordt, en ik ben op zoek naar afleiding. Ik doe al aan accordeonspelen, but that's kinda it. Verder covers maken op de laptop of eigenlijk gewoon heel veel achter de laptop zitten. En dat wil ik eigenlijk wel minderen. Gewoon hobby's hebben waar de laptop níét bij nodig is.

Dus, wat doen jullie zoal? :3

Edit: Oops, wel handig om eventjes te vermelden: Ik heb niet bijster veel geld. Dus geen hobby waar je veel geld voor neer moet tellen, als het kan! c:

[ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 19:33 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik heb niet echt een hobby, maar ik heb besloten dat wanneer ik wat meer tijd heb ik ga leren tekenen. :'D

The soul needs autumn.

Organiseer meer meetings. Je bent toch met Q bezig maar zonder laptop!*O*

Zoals ik al zei, lopen? Eventueel haken? Je kan Emma (krull) tips vragen? Of als je iets mannelijkers wilt lego.:Y)
    Je kan je gaan verdiepen in geschiedenisonderwerpen en daar wat mee doen?

Neem mijn hobby's over.:Y) CP bezoeken en pretparken bezoeken. Ik wil je best rondleiden in dat wereldje.:P

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik heb eigenlijk ook geen hobby's (buiten schrijven en lezen XD) op het moment. Ik probeer wel steeds meer te wandelen met de hond, dat werkt heel rustgevend en is niet al te intensief + je ziet een beetje van de natuur (als er al natuur is in je omgeving XD). Ik heb vroeger wel aan boogschieten gedaan en dat vond ik wel een heel leuke hobby. Misschien is er ergens een boogschietclub in de buurt? Want het is echt een coole sport (:

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Kay schreef:
    Ik heb eigenlijk ook geen hobby's (buiten schrijven en lezen XD) op het moment. Ik probeer wel steeds meer te wandelen met de hond, dat werkt heel rustgevend en is niet al te intensief + je ziet een beetje van de natuur (als er al natuur is in je omgeving XD). Ik heb vroeger wel aan boogschieten gedaan en dat vond ik wel een heel leuke hobby. Misschien is er ergens een boogschietclub in de buurt? Want het is echt een coole sport (:

Ghehe ik doe al aan boogschieten. :Y)

Maar dat was niet de soort hobby wat ik bedoelde. Ik bedoel meer dingen die ik thuis (of eventueel toch buitenshuis) kan doen die niet al te veel geld kosten. :3

Breien! :3 Ik hou van kussens en ik hou van breien. Kussens breien geeft echt enorm veel voldoening haha. Verder... Pilates?

She's imperfect but she tries

Ipseity schreef:
    (...)

Ghehe ik doe al aan boogschieten. :Y)

Maar dat was niet de soort hobby wat ik bedoelde. Ik bedoel meer dingen die ik thuis (of eventueel toch buitenshuis) kan doen die niet al te veel geld kosten. :3

In dat geval zou ik voor tekenen, koken of naaien gaan (al is naaien nog steeds vrij duur XD). En zoals al gezegd is: haken (of breien, of iets in die richting XD)

[ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 19:37 ]

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

@Cherish
    Tekenen is leuk, ja. Maar ik teken altijd na en dan heb ik dus weer een laptop nodig, want mijn boeken heb ik al uit. :'D En ik heb geen eigen laptop meer sinds kort, en mijn ouders zitten vaak zat op die van hun dus ik heb daar helaas niet veel aan.

@Jarne
    KOM NAAR DE EMMEN MEETING!
    bleh, nee, geen geschiedenis. Dat vak (en biologie) heb ik zo snel mogelijk laten vallen op school. :P hahaha. Haken klinkt me wel wat opzich, Emma maakt onwijs leuke dingen! (Oeh, een eigen panda maken! :9~ )
    En voor atletiek ben ik niet sportief genoeg, denk ik. x)

Ipseity schreef:
    @Cherish
    Tekenen is leuk, ja. Maar ik teken altijd na en dan heb ik dus weer een laptop nodig, want mijn boeken heb ik al uit. :'D En ik heb geen eigen laptop meer sinds kort, en mijn ouders zitten vaak zat op die van hun dus ik heb daar helaas niet veel aan.

@Jarne
    KOM NAAR DE EMMEN MEETING!
    bleh, nee, geen geschiedenis. Dat vak (en biologie) heb ik zo snel mogelijk laten vallen op school. :P hahaha. Haken klinkt me wel wat opzich, Emma maakt onwijs leuke dingen! (Oeh, een eigen panda maken! :9~ )
    En voor atletiek ben ik niet sportief genoeg, denk ik. x)

Maar Emmen is zo ver.:c

Pandahaak!*O*

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    (...)

Maar Emmen is zo ver.:c

Pandahaak!*O*

Voor mij niet. :c

Woohoo! c:

Hardlopen, spier en rek oefeningen, zingen, dansen (met wii of youtube filmpjes), cosplays maken, schrijven, tekenen, lezen, parodies maken (en moderator zijn, helpen hij het Q-Magazine, het WW topic op orde houden, Q dingen you know). Dat is zo'n beetje wat ik doe naast studeren ^^

Happy Birthday my Potter!

I feel you Yol, ik heb een beetje het zelfde (ik hou nu hele marathons serie kijken(': ) In December waren onze gesprekken ook wat levendiger.='d Maar he, ik kom je zondag knuffelen.=3

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    I feel you Yol, ik heb een beetje het zelfde (ik hou nu hele marathons serie kijken(': ) In December waren onze gesprekken ook wat levendiger.='d Maar he, ik kom je zondag knuffelen.=3

Hahaha truee. Onze gesprekken zijn best wel dood achtig momenteel. Dus mocht je nog dingen hebben die je graag doen wilt wanneer je hier bent behalve de dingen die ik opnoemde, tell me! ;D
    En knuffelen klinkt wel als een leuke hobby. x'D

Mijn grote hobby wordt 't dan niet, denk ik, dat is namelijk een hele dure hobby. Maar ik doe ook nog dingen als haken, wat ik nu aan het leren ben, en kleuren in een kleurboek. Die kleurboeken zijn op zich niet duur, maar wel heel leuk c;

26 - 02 - '16

Gamen is een goedkope hobby als je gratis/online games kiest.
    Of lezen, schrijven, verven (als je eenmaal alle spullen hebt), andere creatieve dingen.

Mijn hobby's zijn kajak, nail-art en Quizlet. Voor de rest probeer ik wel eens een boek te lezen. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury