• Heel vaak heb ik mensen hier over zien schrijven en pas laatst afgelopen maand ben ik ook daadwerkelijk op de site geweest, voor zover ik weet. Als HP fan schaam ik mij wel hierom, het is toch best wel een ding in het HP fandom.

    Maar goed nu ik mij wel aanmelden en ze vragen naam, maar bedoelen dan username net zoals bij Q of gewoon je voornaam?

    {Ik realiseer mij nu dat dit mijn derde topic is vandaag, maar ik heb vandaag een topic tic, denk ik.}


    Physics is awesome

    Ik heb maar gegokt dat het om een username ging en een van mijn oude username's van Q ingevuld.


    Physics is awesome

    Ik vind het sowieso jammer dat je een nieuw account moest aanmaken. Echt balen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik vind het sowieso jammer dat je een nieuw account moest aanmaken. Echt balen!


    Ik moest geen nieuw account aanmaken, dit is mijn eerste account op Pottermore.


    Physics is awesome

    Ik heet gewoon Leah daarop


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eledhel schreef:
    Ik vind het sowieso jammer dat je een nieuw account moest aanmaken. Echt balen!


    Dat moest niet. Je kan je registreren en dan uiteindelijk kiezen om je oude account te nemen.

    Ik heb mij opnieuw geregistreerd en heb mijn voornaam ingevuld.


    16 - 09 - '17