Ik en mijn rijinstructeur wilde zojuist mijn rijexamen aanvragen (hoera na 2 jaar mag ik EINDELIJK op), maar dat ging niet want blijkbaar was er iets met mijn eigen verklaring....nou goed, wij dat dus uitzoeken. Wat blijkt? Mijn eigen verklaring was maar een jaar geldig (dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik diabeet ben, ik kan er verder namelijk niks over vinden op het internet) en aangezien ik die in 2014 heb aangevraagd is die dus verlopen. Nu moet ik dat dus allemaal opnieuw aanvragen (EN WEER 32,80 betalen!) en de vorige keer heeft dat 2,5 MAANDEN geduurd voordat er door heen was want dan stuur je een formulier op en dan krijg je na twee weken bericht dat je medisch gekeurd moet worden, a fijn dan doe je dat en dan stuur je dat weer op en dan krijg je drie weken later weer bericht dat je nog aanvullende informatie moet geven --' . Het probleem is alleen als dat dadelijk weer zo lang duurt en ik haal me rijbewijs niet in een keer (waar ik wel van uit ga, maar he met mij weet je het nooit) dan mag ik me theorie ook weer op nieuw gaan doen (halloooo kosten, wat fijn) en dat koste me de vorige keer al tering veel moeite en dan moet ik weer 2,5 maand extra rijlessen betalen (nog meer geld yay).
KORT OM FUCK HET CBR.-.- tering geldkloppers, zo blijf ik toch bezig.--'
You were born original, don't die as a copy.