Dat het forum dood is.
Vroeger, die goede oude tijd, opende users topics voor letterlijk alles. Ik kan mezelf nog goed herinneren dat er een tijd was dat mensen een topic aanmaakte om te vertelln dat ze in slaap waren gevallen in de les. Die tijd was echt geweldig omdat ik toen echt het gevoel had dat ik mensen kende, je las namelijk verhalen uit elkaars leven.
Nu worden er bijna alleen maar probleem topics aangemaakt maar niet echt meer verhalen waar je vertelde hoe je dag was. Neem die dingen worden nu verteld in topics als LJH. En dat vind ik jammer, want hierdoor kan ik na een half uur het forum refreshen zonder dat er wat verandert is. Vroeger (ja, weer die vroeger. Sorry, ik zit hier te lang) was dat heel anders. Als ik toen na vijf minuten mijn forum refreshte had je gelijk 20 nieuwe topics in je lijst staan.
Dit is dan ook mijn oproep om gewoon weer leuke topics aan te maken en ons te vertellen wat voor leuke dingen je mee maakt.
Dit was wat ik even wilde mededelen. Jullie kunnen nu weer verder met jullie leven.
"Ignite, my love. Ignite."