• Ja, hallo.
    Ik ben net dus bij de tandarts geweest, nou ja, vanmorgen en moest twee gaatjes vullen. Ik heb het laten verdoven. Maar mijn kies die gevuld is doet pijn als ik erop duw..
    Is dit nabehandelingspijn of..?


    Iemand ook ervaring ermee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat kan best, ik weet het niet, want zelf heb ik dat nooit gehad. Als de pijn aanhoudt, zou ik de tandarts even bellen. Dan weet je het tenminste zeker (;


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zegt dat ik dat ook had en dat het vanzelf minder wordt. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Mijn moeder zegt dat ik dat ook had en dat het vanzelf minder wordt. c:



    Ja, ik vroeg het dus net aan mijn moeder en zij vertelde mij dat een witte vulling anders werkt dan een grijze, want mijn moeder had ook pijn aan haar kies wanneer deze was gevuld. Ik ben echt een zenuwpees als het om de tandarts gaat.
    Ze begon eerst zonder verdoving, maar het was zo'n rot gevoel! Zij dus verdoven, maar bovenin deed het alsnog pijn al had ze het verdoofd. En ik kon mijn lippen niet eens op elkaar persen en als ik dat deed, leek ik net alsof ik een beroerte had gehad.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIE93 schreef:
    (...)


    Ja, ik vroeg het dus net aan mijn moeder en zij vertelde mij dat een witte vulling anders werkt dan een grijze, want mijn moeder had ook pijn aan haar kies wanneer deze was gevuld. Ik ben echt een zenuwpees als het om de tandarts gaat.
    Ze begon eerst zonder verdoving, maar het was zo'n rot gevoel! Zij dus verdoven, maar bovenin deed het alsnog pijn al had ze het verdoofd. En ik kon mijn lippen niet eens op elkaar persen en als ik dat deed, leek ik net alsof ik een beroerte had gehad.