• Ja, hallo.
    Ik ben net dus bij de tandarts geweest, nou ja, vanmorgen en moest twee gaatjes vullen. Ik heb het laten verdoven. Maar mijn kies die gevuld is doet pijn als ik erop duw..
    Is dit nabehandelingspijn of..?


    Iemand ook ervaring ermee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat kan best, ik weet het niet, want zelf heb ik dat nooit gehad. Als de pijn aanhoudt, zou ik de tandarts even bellen. Dan weet je het tenminste zeker (;


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zegt dat ik dat ook had en dat het vanzelf minder wordt. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Mijn moeder zegt dat ik dat ook had en dat het vanzelf minder wordt. c:



    Ja, ik vroeg het dus net aan mijn moeder en zij vertelde mij dat een witte vulling anders werkt dan een grijze, want mijn moeder had ook pijn aan haar kies wanneer deze was gevuld. Ik ben echt een zenuwpees als het om de tandarts gaat.
    Ze begon eerst zonder verdoving, maar het was zo'n rot gevoel! Zij dus verdoven, maar bovenin deed het alsnog pijn al had ze het verdoofd. En ik kon mijn lippen niet eens op elkaar persen en als ik dat deed, leek ik net alsof ik een beroerte had gehad.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIE93 schreef:
    (...)


    Ja, ik vroeg het dus net aan mijn moeder en zij vertelde mij dat een witte vulling anders werkt dan een grijze, want mijn moeder had ook pijn aan haar kies wanneer deze was gevuld. Ik ben echt een zenuwpees als het om de tandarts gaat.
    Ze begon eerst zonder verdoving, maar het was zo'n rot gevoel! Zij dus verdoven, maar bovenin deed het alsnog pijn al had ze het verdoofd. En ik kon mijn lippen niet eens op elkaar persen en als ik dat deed, leek ik net alsof ik een beroerte had gehad.

    Awh, je hoeft je vast geen druk te maken. Kijk het eerst maar eventjes aan om te zien hoelang de pijn aanhoudt. Misschien dan inderdaad beter dat je het hebt laten verdoven. Zelf ben ik ook geen fan van de tandarts dus ik begrijp je paniek volkomen. Als dat ding dan in je mond gaat slurpen en je graag wil slikken, maar dat lukt amper. Ahhh, nightmares. D':


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Awh, je hoeft je vast geen druk te maken. Kijk het eerst maar eventjes aan om te zien hoelang de pijn aanhoudt. Misschien dan inderdaad beter dat je het hebt laten verdoven. Zelf ben ik ook geen fan van de tandarts dus ik begrijp je paniek volkomen. Als dat ding dan in je mond gaat slurpen en je graag wil slikken, maar dat lukt amper. Ahhh, nightmares. D':



    Ja omg! En die verdoving was zo vies, ik dacht serieus dat ik moest overgeven. En die zuiger in je mond en die blazer in je mond, die watjes in je mond en die spiegel etc. Gatsie!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    PERRIE93 schreef:
    (...)


    Ja omg! En die verdoving was zo vies, ik dacht serieus dat ik moest overgeven. En die zuiger in je mond en die blazer in je mond, die watjes in je mond en die spiegel etc. Gatsie!

    Vreselijk als die met een schrapertje over je kiezen gaat! Smaakte jouw verdoving ook bananenachtig? Echt vreselijk.


    Pretty is just a pretty word.

    De eerste prik van de verdoving is ook de ergste; dat de verdoving helemaal door je wang trekt D:
    Jakkes. Voel je nu al minder pijn, of...?


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    De eerste prik van de verdoving is ook de ergste; dat de verdoving helemaal door je wang trekt D:
    Jakkes. Voel je nu al minder pijn, of...?



    Wow, door mijn werk heb ik een paar dagen niet kunnen Q'en.

    We zijn nu een aantal dagen verder en het is inderdaad stukke minder! Alleen nog een klein beetje (soort spierpijn) in mijn wang, maar lang niet zo erg als eerst.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Dat is waarschijnlijk de verdoving die aan het uitwerken is, denk ik toch ^^

    Ik haat het als ze opeens een boor nemen en je tand glad maken, AAAH


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb even je topic verplaatst, aangezien dit topic wel degelijk nuttig is.(:

    Ik heb verder niet echt last van napijn.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    ik heb keer gedaan en is nabehandelingspijn .
    Stel als echt zorgen rond maak keer bellen naar je tandarts :)

    Is normaal, heb het laatst ook gehad, dat zul je nog wel even een tijdje voelen bij het kauwen etc. Maar dat gaat wel weer over.


    Everything is illuminated by the light of our past.