Er zijn veel verhalen te schrijven over het leven van de Marauders, hun vrienden en vijanden. Ik zou je kunnen vertellen over hoe ze bevriend zijn geworden en hoe James eindelijk Lily voor zich wist te winnen. Hoe Remus zijn eerste transformatie onderging en waar Sirius naar toe reed tijdens zijn eerste rit op zijn magische motor. Ik kan je ook vertellen waarom Peter zich tegen zijn vrienden keerde en hoe de relatie tussen Regulus en Sirius nou echt was.
Of wil je liever lezen over Severus, die met een woord een dierbare vriendschap kapot maakte? Of over Bellatrix, die niet zonder reden zo krankzinnig is geworden. Over Marlene McKinnon, een brunette die verbazend goed kauwgombellen kan blazen en het hart van een bruin harige Marauder sneller laat kloppen. Ik kan je vertellen over de eerste zoen van Frank en Alice, maar ook over hun eerste ruzie. Over Mary McDonald, de schotse schoonheid die ondanks haar luidruchtigheid, eigenlijk vooral bang is. Ik kan ook uitgebreidt vertellen over een hoe een vriendschap die onbreekbaar leek, in duizenden stukjes brak.
Daarom presenteer ik jullie Marauder stories een bundel met alle verhalen die ik graag aan jullie wil vertellen.
Details:
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit vinden en voor de geïnteresseerden, de eerste one shot komt vandaag online!
[ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 0:57 ]
When time and life shook hands and said goodbye.