heej mensen ik heb een vraag voor jullie
hebben jullie toevallig leuke quizlet ideetjes voor m'n serie's fso want ik ben momentseel inspiratieloos
ik zou al heel ver geraken met jullie hulp en als ikk jullie moet helpen met vervolgen enzoo dan zeg je 't maar
doe geen moeite meer die quizlet bestaat niet meer
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Tokio hotel quizlets
Tokio hotel quizlets - Quizzen promoten
-
30 mei 2008 - 20:4430 mei 2008 - 20:4530 mei 2008 - 20:47
ik denk dat je dan beter ff gaat kijken zelf bij de allerlaatste vn somewhere over the rainbow want vanaf daar lig ik dus plat
30 mei 2008 - 21:00ik dnek dat je toch maar even een inleiding moet geven aangezien ik er niks van snap
You'd took my breath but I'll survive.
30 mei 2008 - 21:02vn de volgende wat gaat komen of bedoel je 't anders
30 mei 2008 - 21:04vn de volgende wat gaat komen of bedoel je 't anders
nee, waar je het tot nu over hebt gehad...You'd took my breath but I'll survive.
30 mei 2008 - 21:12het is nogal een lange
je bent nog een beetje somber dus sjok je door het huis tom probeert jou op te vrolijken met z'n beste grappen enzo maar het lukt niet echt bill en tom gaan iets bekokstoven(=bedenken)om jou weer vrolijk te krijgen.ondertussen ben jij mee met jennefer naar een studio.
jennefer:zo dus hier kom ik zingen en dansen
jij:ben je profesionele danseres en zangeres?
jennefer:nou niet helemaal het zingen daar moet nog wat aan bijgeschroefd worden enzo je snapt het wel
jij:je danst he?
jennefer:dat zei ik daarnet toch
jij:ja
jennefer:kom ik leer je wat
jij:oke
jullie beleven heel veel lol daar maar bij bill en tom is het wat minder ze hebben nog steeds geen idee wat ze kunnen doen om jou weer blij te maken.
[bill p.o.v.]
jij:bill denk met me mee!
tom:ja doe ik ook
jij:nee dat doe je niet je zit maar wat te zitten en je staard als een verstrooide professor uit het raam zo komen we ook niet aan een idee.
tom:hola niet kattig doen
jij:dat is het!dat is het!tom je bent geniaal!ik hou van je!
je drukt een broederlijke kus op z'n mond en rent weg.
tom:woow heb ik wat gemist ofzo??
andreas:wat moet je hebben gemist?
tom schrikt zich dood.
tom:andreas ik schrik me dood man.
andreas:ja dat zag ik....wat moet je hebben gemist?
tom:ja we waren achter ideetjes aan 't jagen en toen zei ik hola niet kattig worden en toen begon bill blij te doen en kuste me vollop de mond broederlijk dan ik snap er niks van!
andreas:kattig een kat hij wil een kat kopen en haar cadeau doen,denk ik dan toch.
tom:okeej een kat??
andreas:yjaa als jij kattig zei denk ik wel dat dat het logishte is
na een minuut of 2-3 kom je terug met een doos waar gemiauw uitkomt heel hoog en schril
jij:kijk eens wat we hier hebben.....hoi andreas
andreas:ja hoi wat heb jij in hells naam mee???
jij:husky pups 2 om precies te zijn
je haalt ze eruit ze maken een jank-achtig geluid.
[joanna p.o.v.]
je komt terug binnen met jennefer
jij:dat was leuk.
jennefer:blij dat je het leuk vond.....wat hoor ik nou weer?
jij:het lijkt wel een hond....ofniet?
jennefer:geen idee laten we gaan kijken dan.
jullie lopen het gangetje uit en zien tom en bill met pups.
jij:pups?
bill:joanna.....erm die pups waren voor jou
jij:hoezo zijn ze niet meer voor mij dan?
bill:jawel maar 't moest een verassing zijn
jij:nou dit was wel een verassing inderdaad ja
bill:nou euh ajb
hij overhandigd je 1 pup
je aait 'm over z'n kopje als je 'm op de grond zet begint-ie gek de doen te springen enzo en dan komt de 2de erbij jij zet je op je knieën en speelt met ze ook jennefer houd zich bezig met 'n pup.30 mei 2008 - 21:17hmm.. ik vind het erg vaag enzoo.
maar goed, ehm is die joanna verliefd op bill?>> laat ze dan lekkr romantisch de hond uit laten en jenifer en tom een relatie krijgen ofzo..You'd took my breath but I'll survive.
30 mei 2008 - 21:19d jennefer en tom hebben al iets en dankje voor de tip very usefull
30 mei 2008 - 21:37Je moet gwoon wat bedenken enzo.. dan lukt het je wel.. ik verzin altijd alles als ik iets aan het typen ben zoals nu..
En `s nachts:P
30 mei 2008 - 21:38