• ik weet niet goed waar ik dit moest plaatsen, dus mijn excuses als het verkeerd staat

    Ik heb dus net van mijn computer enkele bestanden doorgestuurd naar mijn laptop. Maar, het probleem is dat ik deze bestanden erg vreemd aantonen. Ze zijn namelijk benoemd als 'WAIBVDC' documenten (idek wat dat is, zelfs google kent het niet) en vervolgens als ik ze wil openen, krijg ik een soort van Chinese? Computer? taal. Ik kan de documenten wel openen in word, maar dan krijg ik een kader van iets van 'bestandsconversie'. Daar heb ik even mee zitten kloten, maar nog steeds blijf ik dezelfde vreemde taal krijgen, waarin het document trouwens helemaal niet is geschreven.

    Heeft iemand enig idee of ik mijn bestandje nog kan redden, of is het een verloren zaak? Want ik weet het echt niet meer hahah.

    De vriend van een vriendin van me zei ook om het 'WAIBVDC' document naar een word bestand te zetten, maar ook dit blijft hetzelfde resultaat geven.


    soul made of stardust and chaos.

    Je hebt dit in offtopic geplaatst. Daarom kan niemand het zien (behalve als je op offtopic drukt). Je kan het beste dit topic in Stam-cafe plaatsen.