• Mijn nicht gaat 22 januari trouwen, en ze is dus ook nog is zwanger. In de uitnodigingen wilt ze op de linkerbinnenzijde een klein gedichtje waarin de bruiloft en de zwangerschap worden genoemd. Ik vond iets van:
    Zwangere bruid
    Ik zie het in je blik
    We trouwen met zn drietjes
    Het wonder, jij en ik

    Ik vond deze dus niet heel erg leuk, maar zodat jullie een beetje een idee hebben van wat ik bedoel. Wie kan dit een beetje goed?


    live, love, learn, try, believe.

    Ik ben zelf soms van de langdradige gedichten, maar ik wil het best wel proberen voor je.
    Het is een tip, lees eerst even een paar van de gedichten op mijn profiel door en laat me weten of je mijn stijl passend vindt, dan ga ik voor ja aan de slag. Reactie graag via PB als je interesse hebt, is voor mij wat makkelijker te volgen dan forumberichten.


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Doe een ABC'tje. Ben jij, maar vooral iedereen die luistert, wel een tijdje zoet mee :Y)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trouw met me en ga mee
    Het is niet enkel nog wij twee
    Want van ons mag nu een kind groeien
    Om met goed gezin op te bloeien



    Zelf vind ik het wat zweverig, maar dat past misschien ook bij bruiloften, haha. Ik ben er niet ontzettend trots op ofzo, maar misschien dat een ander er nog wat beters van kan maken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een ring en een zoen,
    wonder dat liefde mag heten
    ons leven altijd delen
    en het gelukzalige weten
    dat we dat over even
    met zijn drieën kunnen doen

    Ik heb een poging gedaan. Ik weet absoluut niet of het iets in de trant is van wat ze willen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.