• Hallo!

    Ik heb me gisteren bezig gehouden met een cover te maken voor mijn nieuwe verhaal "Shalom", maar om de één of andere reden lukt het me nooit er op de mooie plaatsen tekst op te krijgen. Is er iemand die op deze cover "Shalom" als titel en dan "Leah V." als mijn naam gewoon, erop kan krijgen? Je mag zelf een lettertype of de plaats kiezen, zo lang het maar wat bij het thema oorlog past, want daar gaat het om. Dit omdat ik niet weet wat er het mooist op staat. Langs de ene kant kunnen krullen heel passend zijn en langs de andere kant bepaalde krullen totaal niet.
    Het verhaal gaat over de oorlog in Israël/Palestina, dus als je daar en met de kleuren van de cover rekening mee zou kunnen houden, zou dat heel lief zijn. c: Onder de spoiler staat de cover.



    Alvast bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Echt niemand? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan wel wat proberen vanavond/morgen?


    take me back to the basics and the simple life

    Asjeblieft ^^


    You are my piece of paradise.

    BIackburn schreef:
    Ik kan wel wat proberen vanavond/morgen?


    Oh, dat zou heel lief zijn van je!

    Wijngaard schreef:
    Asjeblieft ^^



    Ik vind 'm echt leuk (het lettertype heeft namelijk wel wat) en ook het feit dat het gewoon strak zwart is staat me heel erg aan, maar ergens vind ik het midden van de cover dan zo leeg. c: En (sorry dat ik het er vergat bij te zeggen), kan mijn naam in een ietwat strakker lettertype? Maar echt heel erg bedankt voor de moeite!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Ik vind 'm echt leuk (het lettertype heeft namelijk wel wat) en ook het feit dat het gewoon strak zwart is staat me heel erg aan, maar ergens vind ik het midden van de cover dan zo leeg. c: En (sorry dat ik het er vergat bij te zeggen), kan mijn naam in een ietwat strakker lettertype? Maar echt heel erg bedankt voor de moeite!


    Ik ga straks wel opnieuw proberen :)


    You are my piece of paradise.

    Ik heb ook wat geprobeerd, wel heel anders dan die ervoor.



    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik heb ook wat geprobeerd, wel heel anders dan die ervoor.





    Oh, die is echt super leuk, wow! Het feit dat alles zo straks is, maakt het nog leuker, haha. Mijn naam is wel Leah en niet Vera, though, sorry. :c

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Oh, die is echt super leuk, wow! Het feit dat alles zo straks is, maakt het nog leuker, haha. Mijn naam is wel Leah en niet Vera, though, sorry. :c

    Oh, shit, sorry. Ik was tegelijk mijn Russisch aan het oefenen op Duolingo en daar kwam vera in. Sorry! Ik zal ze zo updaten. Een minuutje

    EDIT: Links hierboven zijn aangepast.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 14:38 ]


    Ex astris, sciencia

    Heel erg bedankt! Ik ga nog even wachten tot vrijdag of er andere komen en dan pas ik het aan bij mijn story! Echt heel eg bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aangezien niemand nog gereageerd heeft, ga ik voor deze cover. Heel erg bedankt iedereen! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried