• Eind september had ik me voorgenomen om de naam Vikings tot het einde van het jaar te houden en daar ben ik in geslaagd. *O*
    Ik nam me voor om hem nog langer te houden, maar eigenlijk vond ik deze naam toch ook wel heel leuk. Niet alleen omdat ik dol ben op reptielen en amfibieën, maar ook omdat het wel een beetje symbool staat voor het leven in twee werelden, voor hen in het water en op het land en voor mij in deze wereld en die van mijn fantasie. Want eh ja, daar zit ik nu eenmaal vaak als ik schrijf en lees. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fancyyyyy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oké Natascha, ik ben letterlijk doodsbang voor kikkers, kun je niet een andere profielfoto nemen?;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké Natascha, ik ben letterlijk doodsbang voor kikkers, kun je niet een andere profielfoto nemen?;-;

    Hahaha, de terrorqueen in mij zegt nee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, die uitleg is wel echt heel mooi, super mooie vergelijking, wauw. En Jolijn are you Sirius? :')


    Happy Birthday my Potter!

    Amphibian schreef:
    (...)
    Hahaha, de terrorqueen in mij zegt nee.


    Meeh.D= Onze tuin zit altijd vol, de zomer van 2014 hadden we meer dan 30 kikkers gevangen, ik heb echt veel afgegild dat jaar.=c Doe me dit niet aaaaan.(huil)


    You were born original, don't die as a copy.

    Lily_Evans schreef:
    Oh, die uitleg is wel echt heel mooi, super mooie vergelijking, wauw. En Jolijn are you Sirius? :')


    I AM DEAD SIRIUS.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Reptielen en amfibieën! <3

    I love your new username, Natas! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    (...)

    I AM DEAD SIRIUS.:(


    Awh. Het blijft een vette username though, Natas


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, ik vind het een hele mooie vergelijking!!
    Hoewel Vikings een stuk makkelijker in te typen was :'D
    Ik hoop dat ik ga onthouden dat jij dit bent :P


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mooie username! De uitleg van in twee werelden leven vind ik mooi en interessant.

    Ik was even aan het kijken bij een van je topics en eerst stond er Vikings, even later dus Amphibian. En ik had echt zoiets van, ik zou toch zweren dat er net Vikings stond in plaats van Amphibian. Totaal niet aan gedacht dat je waarschijnlijk je naam in de tussentijd had veranderd.


    Physics is awesome

    Castianna schreef:
    Mooie username! De uitleg van in twee werelden leven vind ik mooi en interessant.

    Ik was even aan het kijken bij een van je topics en eerst stond er Vikings, even later dus Amphibian. En ik had echt zoiets van, ik zou toch zweren dat er net Vikings stond in plaats van Amphibian. Totaal niet aan gedacht dat je waarschijnlijk je naam in de tussentijd had veranderd.

    Bedankt. (:
    En dat is ook wel heel toevallig, haha. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Castianna schreef:
    Mooie username! De uitleg van in twee werelden leven vind ik mooi en interessant.

    Ik was even aan het kijken bij een van je topics en eerst stond er Vikings, even later dus Amphibian. En ik had echt zoiets van, ik zou toch zweren dat er net Vikings stond in plaats van Amphibian. Totaal niet aan gedacht dat je waarschijnlijk je naam in de tussentijd had veranderd.


    Hahahah :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuke naam! Maar die afbeelding doet me enigszins denken aan een giga spin. I don't like spiders. (cat)

    Oh wow, ik zat letterlijk een half uur geleden nog het usertopic over bèta-begeleiding bij volledige verhalen aan te passen en toen viel me nog op dat je Vikings al erg lang had gehouden. Ik heb geen idee hoe je het doet, maar iedere keer dat ik dat over een username van jou denk, is die binnen een dag weg, haha. :'D

    Ik vind deze wel heel gaaf! Vooral met die betekenis die je eraan verbindt, maar kikkers zijn ook sowieso gewoon al leuke beesten. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KyloRen schreef:
    Leuke naam! Maar die afbeelding doet me enigszins denken aan een giga spin. I don't like spiders. (cat)


    Zie je Natascha? Je jaagt iedereen weg, was het niet juist de bedoeling om leden aan te trekken ipv ze af te stoten?(cat)
    Ik scrol nu elke keer heel snel langs jou in het forum.=d EN INGE, DON'T SAY THAT.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 16:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.