Rollen.
User ~ Naam ~ Faceclaim
Regels.
Het Huis.
Waar.
Het Begin:
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:34 ]
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:34 ]
Elijah stapt de auto uit die hem stuurde naar het huis. Of villa, want het huis lijkt meer op villa in zijn oogpunt. Hij loopt naar de achterbank om zijn twee zwarte koffers op te pakken. Vervolgens bedankt hij de chauffeur voordat de chauffeur veder gaat met zijn leven. Glimlachend loopt Elijah naar de villa om vervolgens naar binnen te lopen, waar hij opgewacht wordt door een gastvrouw.
"Hallo, Elijah is het toch?" zegt ze waarop ik ja knik "Je moet naar deze zaal lopen waar straks alle anderen kandidaten heen gaan, daar volgt de overige uitleg,".
"Bedankt voor de informatie," antwoord ik terwijl ik mijn koffers weer goed zet om daarna naar het einde van de gang te gaan om daarna aan te komen in de zaal. Ik loop naar binnen en ik plaats mijn koffers in het midden. Vervolgens staar ik om mij heen en zie ik dat ik de eerste ben, wat niet erg verbazingwekkend is. Ik ben vaak overal als eerste dus dat zal waarschijnlijk veel vaker gebeuren. Ik zucht zachtjes terwijl ik wacht op de andere kandidaten. Ik weet niks van geen enkele kandidaat, van zowel de meiden als de jongens, wat dus zowel spannend als beangstigend is. Ik vraag me af of de meiden aardig zijn, want vaak zijn de beauty's nogal arrogante meiden die vaak alleen maar aan zichzelf denken. Ik hoop dat mijn partner niet zo is, want ik wil uiteindelijk wel een goede band creëeren tussen iedereen, maar vooral met mijn partner want ja, met haar zit ik het hele spel en met haar ben ik een team. Maar nu hoef ik me geen zorgen te maken want ik ben hier nu toch de enige. Op een gegeven moment komt de presentator hierheen en al gauw wordt bekend wie de duo's zijn en ik zie bij mijn naam een afbeelding van een meisje die Raven heet. Ze ziet er aardig uit, ik ben benieuwd of ze ook zo is in werkelijkheid.
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:39 ]
‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:31 ]
De auto stopt voor een groot gebouw, een villa en mijn chauffeur stapt uit om vervolgens om de auto heen te lopen en mijn deur open te maken. Op mijn gemak zet ik mijn voeten buitenboord waarna ik de auto uitstap. De deur sla ik achter me dicht en ik zie hoe mijn koffers achter uit de auto wordt gehaald en naast me neer worden gezet. Ik hoor mijn chauffeur vragen of hij verder nog wat voor me kan doen en ik schud kort mijn hoofd. Hij legt een hand op mijn schouder. "Succes," Ik kijk hem aan en schudt zijn hand van mijn schouder. " Kort knik ik en veeg door mijn donkere lokken heen. Niet de moeite nemend om hem verder te antwoorden. Met een korte glimlach stapt hij weer in de auto en ik draai me naar de deur die word opengedaan door een vrouw. Mijn hakken tikken op het betegelde pad en bij de deuropening stop ik een paar seconden voordat ik over de drempel naar binnen stap. "Welkom, Cacey is het toch?" vraagt de vrouw met een vriendelijke stem en een glimlach sierde, zoals gewoonlijk, mijn gezicht terwijl ik knik. "Klopt" zeg ik zacht en sleep mijn koffer mee verder de hal in. "Je moet naar deze zaal lopen waar straks alle anderen kandidaten heen gaan, daar volgt de overige uitleg,". legt de vrouw uit voordat ze naar de deur wijst en zwijgend loop ik naar binnen. Met een blik scan ik de ruimte, het leek een woonkamer en ook zag ik dat ik niet de eerste was. Een getinte jongeman was al aanwezig, waarschijnlijk één van de nerds. Langzaam zet ik de twee koffers rechtop en zet een paar passen zijn kant op voordat ik mijn hand naar hem uitsteek. "Hoi, ik ben Cacey, Cacey Lawson" zeg ik en weer is er een grote glimlach op mijn gezicht te zien. "Met wie heb ik het genoegen?" vervolg ik en knipoog naar hem. Dan veeg ik met mijn andere hand een pluk uit mijn gezicht en kijk de ruimte nogmaals rond. Het was niet veel anders dan ik gewend was doordat ik thuis ook in een villa woonde. Toch was dit veel spannender om mee te gaan doen aan een wedstrijd met wildvreemde kandidaten, waarvan er één al voor me stond.
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 22:03 ]
[ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:20 ]
We've lived in the shadows for far too long.
[ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 23:00 ]
We've lived in the shadows for far too long.
Jason Michael Nollet
[ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 20:11 ]
| Lauren Victoria Parker |
Alweer een bericht van mijn moeder. Wanneer gaat dat mens eens stoppen met zeuren. Doe je voorzichtig, schat?, had ze gestuurd. Ik snapte heus wel dat ze gewoon bezorgd was, maar ik was oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wat ik deed. Zo had ik er ook voor gekozen om ja te zeggen wanneer ik voor dit programma werd gevraagd, want mijn ouders waren bang dat ik er een verkeerd imago door zou krijgen. Wat kan mij mijn imago nou schelen? Over het algemeen had de rest wel positief gereageerd op mijn deelname. En met de rest bedoel ik onze chauffeur, mijn oom, mijn grootouders en Tatum, een vriendin van mij. 'U bent gearriveerd, miss Parker.' hoorde ik de stem van Charles, de chauffeur die mij en mijn ouders al zo lang als ik me kan herinneren overal heen brengt, zeggen. Ik kijk op van mijn telefoon en zie een huis staan wat zelfs voor mij enorm is. Het ziet er werkelijk waar prachtig uit. 'Dank je wel, Charles.' glimlach ik en ik druk een kus op de wang van de chauffeur. 'En je weet dat je me gewoon Lauren kan noemen, mijn ouders zijn er niet bij.' Charles lacht terug en zegt dat hij dat voortaan zou doen. Nadat ik afscheid van de man heb genomen en hem wel zes keer heb gevraagd of hij mijn ouders nog de groeten wil doen, stap ik uit. Opnieuw besef ik me hoe mooi de villa is. Dit gaat zo gaaf worden. Ik ga zoveel nieuwe mensen ontmoeten en dingen doen waarvan ik niet eens wist dat het bestond. En eindelijk waren mijn ouders er niet om me te vertellen dat het te gevaarlijk of te vies zou zijn. Ook was ik erg benieuwd wie mijn partner zou zijn.
Mijn voeten stappen over de drempel van het enorme gebouw en word gelijk ontvangen door een aardige gastvrouw, die me meteen vertelt waar ik moet zijn. Ik bedank haar vlug en race vervolgens naar de woonkamer toe. Ik ben ingedeeld met Jason. Hopelijk was hij aardig en zou hij me niet behandelen alsof ik een porseleinen pop was. Opeens valt het me op dat er nog meer mensen in de kamer zijn, maar ik weet niet goed wie ik als eerste moet aanspreken. Meestal kwamen de mensen naar mij toe. 'Eh, hallo allemaal!' begin ik dan maar. 'Ik ben Lauren.'
nothing like the rain, when you're in outer space
Op een gegeven moment komt er meisje met een bleke huid en bruine lokken binnen die waarschijnlijk een van de beauty's is. Ze steek haar hand naar mij toe "Hoi, ik ben Cacey, Cacey Lawson," zegt ze terwijl ik haar hand schudt."Met wie heb ik het genoegen?" zegt ze vervolgens met een knipoog. "Ik ben Elijah, Elijah Cauchi, leuk je te ontmoeten Cacey," antwoord ik met een glimlach. Al voordat ik uitgesproken ben, komt de volgende beauty binnen. Ook zij heeft bruin haar, maar zij is iets minder bleekjes uit. "Hey,ik ben Allison," zegt ze terwijl ze zowel mijn als Cacey's hand schudt en daarna haar plek neemt. Na twee minuten van een korte stilte, komt er nog een beauty naar binnen. Zij heeft blond haar en ik weet meteen dat dat Raven is, het meisje aan wie ik gekoppeld bent. Ik vraag me echt af of ze aardig is of arrogant, ik heb geen flauw idee. "Hey! Ik ben Raven, leuk mijn partner voor dit avontuur te ontmoeten," zegt ze met een kleine, verlegen glimlach, iets wat hij niet verwacht van een beauty die waarschijnlijk met alles en iedereen praat. "Inderdaad leuk om je te ontmoeten, ik ben Elijah," zeg ik met een glimlach. Ik hoor haar nog eventjes Cacey en Allison begroeten voordat ze haar haar, wat al goed zat, goed deed. Vervolgens zag ik eindelijk een andere jongen binnenkomen, maar hij begroeten mij, Allison, Cacey en Raven niet. Vervolgens kwam de volgende jongen, die volgens mij ook behoorlijk nerveus was. Daarna kwam er een meisje aan die ook net als Cacey en Allison bruin haar heeft, maar wel een geringere huid. "Eh, hallo allemaal!" zegt ze tegen niemand in het persoonlijk "Ik ben Lauren,". Ik tel de aantal personen in de zaal en ik zie dat er nog vier anderen kandidaten moeten komen. Ik ook een beetje benieuwd hoe hun zijn, maar ik ben het meest benieuwd naar hoe Raven is, ze is volgens mij hartstikke aardig en daar ben ik blij mee.
‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina
The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
Ik trek mijn koffer wat meer op waardoor hij beter in de hand ligt en dus makkelijke te dragen is. Als ik om me heen kijk zie ik meer mensen, zouden die allemaal hier zitten? Als dat soort mensen hier zaten dan wist ik nu al dat het hier fantastisch ging worden. Ik weet niet goed wat ik van deze plek moet verwachten of wat ik er van moet denken. Het is allemaal zo onbekend. Zo vreemd. De jongen waarvan ik zojuist de hand heb geschud stelt zich voor als Elijah en ik knik kort. Het begint langzaam wat drukker te worden met meer en meer beauty's en nerds. Hopelijk waren de beauty's niet allemaal van die arrogante meiden die iedereen zouden gaan negeren. Ik viel niet in de categorie “Arrogante beauty's”, een plek waar ik eerlijk gezegd ook helemaal niet naar verlangde om er bij te horen. De mensen om wie ik gaf, waaronder mijn vrienden en vriendinnen, waren de enigste die me wel goed kenden en dat was voor mij meer dan genoeg. Ik hoefde niet opvallend te zijn, of een overheersend type, daar had ik totaal geen behoefte aan. Met een kleine glimlach rondom mijn lippen veeg ik een pluk haar uit mijn gezicht, blik de ruimte nog een keer rond en zie dat er een jongen binnenkomt met bruin haar, eentje die veel lijkt op degene op de foto, die ik aangewezen had gekregen als partner. Als de jongen in het algemeen zegt dat hij Adam heet, weet ik zeker dat ik bij hem hoorde. Het kon vast geen kwaad om een praatje met hem te maken, al zag hij er wat nerveus uit. Ik loop naar hem toe en steek wat nonchalant mijn hand op. "Hey, ik ben Cacey, ik geloof dat wij partners zijn tijdens dit programma." Ik stop de hand die ik op had gestoken weer terug in mijn zak. De koffer die ik in mijn andere hand heb, dump ik tijdelijk op de grond. Men had er maar omheen te lopen. Zo moeilijk was het immers niet om over een tas heen te stappen. Tenminste, voor mij niet.
[ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 16:24 ]
[ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 19:02 ]
"The stars replaced the emptiness of my heart."