en dat was niet expres. ):
Ik heb mijn blauwe haar, dat ooit paars was, gisteren donkerbruin geverfd maar de bruin-blauwe combinatie heeft ervoor gezorgd dat mijn haar dennenboom groen is geworden.
Nu lees ik hier en daar dat je haar wassen met ketchup (of met warm water met opgeloste aspirine) een goede manier is om een groene gloed uit je haar te krijgen, maar daar wordt gesproken over groen haar na blondering en niet na een verfbeurt combinatie gone wrong. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand enig idee hoe ik deze kleur er onder ga krijgen?
(En het opnieuw verven heb ik al geprobeerd en dat werkt niet, het lijkt onmogelijk om de groene waas onder de bruine verf te krijgen. Naar de kapper gaan wordt hem ook niet want daar heb ik momenteel het geld gewoon écht niet voor, en daarnaast is het groene niet ontzettend lelijk dus vind ik het prima om zelf wat uit te proberen, maar het is geen 80 euro waard. )
Zal ik het ketchup-gedoe gewoon proberen, of heeft iemand een betere oplossing die er niet voor zorgt dat ik naar een tosti ruik?
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted