• Ik zal gelijk met de deur in huis vallen; de laatste dagen verveel ik mij enorm en is mijn camera mijn beste vriend. Ik geraak echter uitgekeken op continu foto's maken van de kat en verder weet ik niet echt leuke dingen. Weet iemand misschien leuke dingen waar ik foto's van kan nemen, dingen die ik uit kan proberen?


    26 - 02 - '16

    Je kan eens gaan wandelen, of met vrienden/je vriend een fotoshoot organiseren? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kunt alles fotograferen. Werkelijk waar alles. De opties zijn eindeloos. Als ik jou was, zou ik gewoon met je camera onder je arm op pad gaan en kijken waar je uitkomt. Volg je gevoel c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien kan ik eens naar een dierentuin gaan, of zijn die nu allemaal dicht? :C


    26 - 02 - '16

    Misschien van dagelijkse dingen, de natuur, mensen? En ik heb ook nog deze site gevonden. Misschien dat je er wat aan hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Roxette schreef:
    Misschien kan ik eens naar een dierentuin gaan, of zijn die nu allemaal dicht? :C


    Ik weet dat ze in Belgie wel open zijn, NL weet ik niet ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Siwon schreef:
    Misschien van dagelijkse dingen, de natuur, mensen? En ik heb ook nog deze site gevonden. Misschien dat je er wat aan hebt.


    Hmm, je link doet 't niet helemaal, maar als ik het laatste stuk weghaal kom ik toch op een hele leuke site uit c;

    Dankjewel!


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    (...)

    Hmm, je link doet 't niet helemaal, maar als ik het laatste stuk weghaal kom ik toch op een hele leuke site uit c;

    Dankjewel!

    Bij mij doet ie t gewoon?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooie username.
    Ik vind het heel mooi om een 'speciaal' stukje landschap op een foto te zien. Echt een stukje wat unieker is vergeleken met de rest dan de wereld. En dat kan vanalles zijn, dat ligt eraan hoe je het interpreteert. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Siwon schreef:
    (...)
    Bij mij doet ie t gewoon?


    Ik zal 't zo eens opnieuw proberen ^^
    Mijn laptop heeft wel eens kuren en misschien doet 'ie het wel nu m'n laptop opnieuw is opgestart c;

    @Sarafina; dankjewel c;
    Nu heeft Hasselt een hele mooie kerktoren en er is een uur in de dag (het blauwe uurtje) en dan geeft de lucht een soort blauw licht af. Dat blauwe licht is met het oog bijna niet zichtbaar. Ik denk dat ik eens ga opzoeken wanneer dat is en dat ik er dan een foto van neem. Die kerktoren wordt namelijk heel mooi van de zijkanten verlicht en dat geeft denk ik wel een leuk effect c;


    26 - 02 - '16

    Doe mss even een kerst fotoshoot waar je allerlei kerstversieringen fotografeert?


    -

    Rudolph schreef:
    Doe mss even een kerst fotoshoot waar je allerlei kerstversieringen fotografeert?


    Dat is wel een goed idee! Ik kan kerstfoto's maken waarbij ik lange sluitertijden gebruik en dan kan ik gelijk mijn nieuwe statief gebruiken c;


    26 - 02 - '16

    Nou, vandaag heb ik wat geprobeerd, maar ik ben nog niet helemaal gelukkig met het resultaat. Ik wilde namelijk de kerktoren van mijn stad fotograferen tijdens het blauwe uurtje. Helaas, na lang staan en wachten, begon het te regenen toen het blauwe uurtje kwam. Ik heb dus besloten om niet te blijven staan, want ik had geen paraplu en ik wilde mijn camera niet nat laten regenen.
    Desalniettemin, is de foto - naar mijn mening - best leuk C:


    26 - 02 - '16



    Deze foto is niet perfect scherp, maar naar mijn mening is de compositie wel mooi. Weer een foto van mijn kat tho, maar ja. Als ik me niet fit genoeg voel om naar buiten te gaan is een kat die ook graag binnen is, het makkelijkst om te fotograferen.


    26 - 02 - '16

    Mooie foto's!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    Mooie foto's!


    Dankjewel :)


    26 - 02 - '16