Normaal kan ik prima overweg met html-links en kan ik ze goed bewerken, maar nu heb ik echt enorme ruzie met Tumblr. Het is namelijk zo dat ik met twee problemen zit die Google niet kan oplossen (ik heb al minstens 15 opties die Google search vond geprobeerd zonder resultaat). Ik wil; - dat de achtergrond van mijn blog niet zichzelf herhaald (plaatjes onder elkaar), maar gewoon op dit plaatje blijft hangen, - en dat om de posts een grijze of witte balk zit zodat ze achtergrond er niet voor zorgt dat de posts half onleesbaar zijn. Klik hier voor een voorbeeld dat ik even van de blog van Blurryface heb gestolen ^^ Hier is een link naar mijn blog en hiernaastzal ik even wat stukjes uit de html plakken zodat jullie misschien de fout op kunnen sporen. Ik heb geen idee of jullie er wat aan hebben - vraag me anders even naar een specifiek stukje! - maar hoop echt heel erg dat iemand me kan helpen, het is behoorlijk frustrerend :') |
Body-link Datgene dat nu zorgt voor een transparante achtergrond Index background Lange html |