Ken je dat, dat als er een gezellig event plaats vindt met een persoon en later ga je erover nadenken en alles uit proportie trekken en een crush ontwikkelen op je fantasie? Zie, dat had ik nu ook met mijn treinmaatje. Ik ken hem via een kamp aan het begin van vorig schooljaar. En sindsdien reizen we vaker af met z'n vieren, want hij kent nog twee jongens die niet mee gingen op dat kamp. Het is gezellig en al, alleen nu gingen wij vorige week met ons tweeën. En het was ontzettend gezellig. Het was alleen later dat ik erachter kwam van 'he, hij is toch niet zo erg als ik dacht' en vandaag tijdens chemie (wat kan ik beter doen tijdens chemie?) ging ik erover nadenken en kreeg ik zo'n crush-gevoelens. Normaal gaan die weg als ik de persoon weer ontmoet. In de tussentijd is het ontzettend vervelend, want dat voel ik iets waarvan ik weet dat het toch wegsmelt.
Enfin, nu (we reizen iedere vrijdag samen, zo'n beetje) gingen we vandaag weer terug met z'n vieren en mijn gevoelens zijn niet weg gegaan. Ze zijn ook niet erger geworden. Ze zijn zo'n beetje hetzelfde gebleven en ik weet niet wat ik moet doen. Hij is een aardige jongen met aardige vrienden en het is gezellig om samen te reizen, maar ik wil het niet awkward maken om hem uit te vragen ofzo. Normaal zou ik dat wel doen, als ik hem erna zou kunnen ontlopen of iets, maar hier heb ik liever de vriendschap boven een gevoel. Hij is overigens ook niet mijn droomprins zoals ik me het had voorgesteld, maar er zijn op een of andere manier gevoelens. (Een bug in het systeem ofzo?) Het is zo akelig realistisch allemaal.
Anywho? Wat moet ik doen guys, want ik wil de vriendschap niet verpesten op die manier, maar ik wil ook niet met gevoelens rondlopen?! Ik weet echt niet wat ik moet doen!
[ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 21:51 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt