Hoiii,
een tijdje geleden maakte ik een topic over dat ik een nieuw kapsel wilde, nou volgende week donderdag is het dus zo ver, maar nu twijfel ik enorm. Ik heb praktisch me hele leven al hetzelfde haar, afgezien van een keer dat ik een blonde overgang wou hebben en dat mislukte, waardoor ik me haar bruin over moest verven (ik ben bruin van mezelf) en dat ik me pony heb laten uitgroeien (maar ja een pony heb je zo weer geknipt als het je niet bevalt, dus ja.) en nu ben ik dus best wel bang dat ik spijt ga hebben als ik me haren laat verven.=')
This is me now:
en dit kapsel zou ik graag willen:
Ik ben alleen bang dat het totaal niet bij mij past (rood met een bruine onder tint is nogal anders.='d en ik ben meestal nogal bleek) en dat ik teleurgesteld ga zijn omdat ik zelf stijl haar heb en geen slag zoals op de foto (en ik vind het niet erg om zo nu en dan met een krultang in de weer te gaan, maar niet elke dag. Daarbij ben ik bang dat het mijn haar beschadigt of dat slag mij totaal niet staat omdat ik een redelijk vol hartvormig gezicht heb). Dus ja, nu vroeg ik mij af of hier misschien mede quizletters rondlopen die er iets meer verstand van hebben en/of mij gerust kunnen stellen voordat ik dadelijk gillend mijn kappers afspraak afbel.=')
This seemed like a good idea two weeks ago.='d
[ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 20:04 ]
You were born original, don't die as a copy.