• Afgelopen weekend was er feest en hoe later de avond kwam. Hoe meer mee zingers er kwamen.
    Dus bij deze het lijst liedjes waarop ik als kind helemaal los op ging.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar zou je ook nog de "klassefeestjes in de brugklas" variant op kunnen maken: honderd verschillende liedjes van Lady Gaga en "I gotta feeling" van de Black Eyed Peas waarbij iedereen "that tonight's gonna be a kutnight" zong, in plaats van "that tonight's gonna be a good night". :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha bij klassefeestjes draaiden wij: "There ain't no party like an alcoholic party"

    Maar in de trant van Yes-R Uit Elkaar, wie luisterde er vroeger ook naar slechte Nederlandse rap van INB en LSD?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Daar zou je ook nog de "klassefeestjes in de brugklas" variant op kunnen maken: honderd verschillende liedjes van Lady Gaga en "I gotta feeling" van de Black Eyed Peas waarbij iedereen "that tonight's gonna be a kutnight" zong, in plaats van "that tonight's gonna be a good night". :')

    Whahahaha, kutnight :') Priceless


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso