In het derde heb ik een vriendengroep leren kennen en sindsdien zijn we goede vrienden tot en met het vijfde. Daarna is een van school gegaan en een is met andere vrienden gaan omgaan en waren wij nog maar met z'n drieën. Na het middelbaar ben ik het contact verloren met een van hen en ben ik nog maar bevriend met een iemand van hen. Ofja, we spreken wel eens af.
Een anderhalf jaar terug hadden ze met z'n allen afgesproken (ze zijn ook niet meer echt bevriend onderling) en toen ben ik er kwaad en teleurgesteld geweest en had ik aan die ene gevraagd waar ik nog af en toe met afspreek waarom ze mij niet hadden uitgenodigd. Ze zei dat het erg last minute was op de app. Toen had ik zoiets van, dan kun je mij toch nog wel een sms'je sturen ofzo?
Maar nu zie ik weer dat ze met z'n allen (of een was er niet bij) hebben afgesproken via de app (op FB zag ik dat, zovan 'we moeten weer eens afspreken' 'ja ik app wel'). Maar ik weet niet of ik hier nu kwaad om moet zijn of niet. Ik ben toch ook hun vriendin geweest en zoveel moeite is het niet om mij even een berichtje te sturen op facebok. Ik weet niet wat ik hierbij moet voelen. Moet ik nu kwaad zijn? Moet ik het me maar langs me heen laten gaan, ik spreek toch maar een paar keer per jaar af met die ene vriendin. Of wat moet ik nu.
Ik moest het in ieder geval kwijt. Bedankt in ieder geval voor het lezen.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt