• Spikkelvacht --> TheGirlOnFire


    You are my piece of paradise.

    Hmmm ik moet denken aan dat ene leuke liedje (:

    Waarom is het eigenlijk zo'n hype om topics te maken over username veranderingen...?

    Trees schreef:
    Hmmm ik moet denken aan dat ene leuke liedje (:

    Waarom is het eigenlijk zo'n hype om topics te maken over username veranderingen...?


    Wat een leuke username!

    Het is niet echt een hype, ik denk meer dat het is om te laten weten dat ze haar username heeft veranderd (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Trees schreef:
    Hmmm ik moet denken aan dat ene leuke liedje (:

    Waarom is het eigenlijk zo'n hype om topics te maken over username veranderingen...?


    Een hype? Het is toch eigenlijk altijd al wel zo geweest dat men het liet weten als ie zn username veranderd had, zodat men er vanaf wist en zich niet hoeft af te vragen wie die persoon is? Is het dan nog een hype, of toch meer een gewoonte? :Y)


    Anyways OT: Leuke naam! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Valeska schreef:
    (...)

    Wat een leuke username!

    Het is niet echt een hype, ik denk meer dat het is om te laten weten dat ze haar username heeft veranderd (:


    Ja maar, ik bedoel dan kan je het gewoon in de topics zetten waar het nodig is? Ik heb niks tegen die topics hoor, het valt me alleen op dat heel veel mensen het doen :3


    Oooh nu zie ik het, The Hunger Games! Ik moest denken aan 'This girl is on fiireee' oops ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Ja maar, ik bedoel dan kan je het gewoon in de topics zetten waar het nodig is? Ik heb niks tegen die topics hoor, het valt me alleen op dat heel veel mensen het doen :3


    Oooh nu zie ik het, The Hunger Games! Ik moest denken aan 'This girl is on fiireee' oops ^^


    Nou, het is gewoon handig om het aan iedereen te laten weten. Zelfs al zet je het enkel in RPG-topics, dan nog zien je vrienden het misschien niet. Ik heb al gehad dat ik een vriendin niet terugvond omdat ik het topic niet gezien had, bijvoorbeeld. Daarvoor is dat dus handig. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried