Zet het ook lekker hier neer :'p
1. En Gary Stu!
2. Oh please. Zelfs de beste atleten hebben nog kwalen, evenals zangeressen en acteurs. Be honest to yourself, people!
3. Ik beschrijf zelf in korte stukjes hoe de persoon zo is geworden en schrijf dit dan verder uit in de geschiedenis als daar om gevraagd wordt c:
4. Jup, zulke overbodige informatie. Als je nou neerzet: 'Zijn ogen worden vaak als speciaal gezien' klinkt dat beter als: 'Hij heeft mooie ogen, waarmee hij iedereen inpakt'. Yeah sure. Ik vind mijn ogen ook mooi, maar ik loop er niet mee te koop.
5. Geen commentaar. . .
6. In een MSV vind ik het wel kunnen, maar in een RPG waar je een woordenlimiet hebt, vind ik dat personages ook uitgeschreven moeten worden, zodat je laat zien dat je het kunt.
7. Oké. Hier ben ik een beetje schuldig aan, als ik een naam zie die ik leuk vind gebruik ik die, maar vaak zijn dit wat apartere namen dan dat men standaard gebruikt. Overigens is dan de tweede naam wel standaard, of andersom ^^'
8. Yeah, annoying! Hoewel ik zelf ook faceclaims gebruik, pak ik de wat onbekendere mannen zoals modellen of minder bekende acteurs en zangers. Het is dus ook niet echt dat deze veel voorkomen in een MSV/RPG.
9. Hahaha ik lach er om :')
Ich liebe dich 27.12.23