• [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 16:56 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Wauw... Ik volg er niks van.


    Your make-up is terrible

    Ik ben even sprakeloos.


    Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uh? Wat?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Uh? Wat?
    waarom begrijpt niemand me. (huil)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...) waarom begrijpt niemand me. (huil)


    Nou — niet lullig — maar het overgrote gedeelte van je bericht is niet in ABN geschreven.
    En het onderwerp is ook nogal. . . apart.


    Je mag het echt niet persoonlijk opvatten, ook al is dat ook moeilijk en voelt het soms zo. Maar die mensen zitten gewoon zo in elkaar. Dat heeft helemaal niets met jou te doen. Het is gewoon hoe ze zijn. Hun problemen met jouw zijn hun eigen problemen. Wees blij dat je zo niet bent, en laat je dag er niet door verpesten. Er zullen altijd zo'n mensen zijn, maar ze staan volledig los van jou. (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 17:47 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Huh, en dat zijn allemaal mensen die je verder niet kent? Het klinkt nogal vreemd dat ze dan uit het niets zo gemeen tegen je doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Caster schreef:
    (...)

    Nou — niet lullig — maar het overgrote gedeelte van je bericht is niet in ABN geschreven.
    En het onderwerp is ook nogal. . . apart.


    Excuses Ms, ik heb zelf niet in de gaten dat een deel niet in het ABN is geschreven.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Excuses Ms, ik heb zelf niet in de gaten dat een deel niet in het ABN is geschreven.


    Het was volgens mij vooral dat veel woorden in elkaar over liepen. Maar dat is OK. Nu ik het rustig heb kunnen lezen, kan ik niets anders zeggen dan de anderen: geen aandacht geven aan de mening van anderen. Jij weet zelf het beste hoe je in elkaar zit en waarom je sommige dingen doet zoals je doet en daar gaat het uiteindelijk om.


    Square schreef:
    Huh, en dat zijn allemaal mensen die je verder niet kent? Het klinkt nogal vreemd dat ze dan uit het niets zo gemeen tegen je doen.


    Sommige ken ik helaas wel. Ik weet ook niet waaron mensen zo naar tegen me zijn dit jaar.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik snap er vrij weinig van, maar wat ik wel weet: negeren werkt het beste bij dit soort mensen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Gewoon negeren en je er niks van aantrekken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Flowerpowers schreef:
    (...) waarom begrijpt niemand me. (huil)


    Zoals Caster zei, het is nogal onduidelijk geschreven en daardoor moeilijker te begrijpen.
    Probeer iig diegene te negeren waar je op doelt en laat ze langs je liggen in zoverre dat gaat. Helaas zijn er nu eenmaal dat soort types.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Flowerpowers schreef:
    (...) waarom begrijpt niemand me. (huil)


    Voortaan gewoon opletten wat je typt, dat helpt. Want na 2 zinnen had ik al geen zin meer om moeite te doen om het te ontcijferen.

    Trouwens, waarom ga je een coffeeshop in als je toch niet van plan bent iets te kopen en alleen maar lullig te doen daarover? Met zo'n attitude zou ik ook niet erg aardig zijn tegen je.


    Your make-up is terrible