Eventjes voorstellen...
Hallo allemaal!
Ik ben Kim, 21 jaar jong en ik schrijf al een aantal jaar met name binnen het genre OP, drama en romantiek. Op Quizlet heb ik niet meer zoveel verhalen staan, al kan je wel het verhaal Geschonden (KLIK) vinden dat ik met een andere cowriter schrijf. Hier een klein stukje daarvan om je een indruk te geven van mijn schrijfstijl:
Ik merk dat de verhalen die ik met een ander schrijf me toch wat gemakkelijker afgaan. De verhalen die ik zelf schrijf lopen vaak op een bepaald punt vast. Daarom vind ik het prettig om iemand te hebben waarmee ik kan sparren: elkaar aanvullen, inspireren en motiveren. Daarom ben ik op zoek naar jou!
Waar ben ik naar op zoek?
Ik ben op zoek naar iemand die gezellig is, gemotiveerd is en bereid is regelmatig te overleggen en te schrijven (ik dacht aan wekelijks). Daarbij zoek ik ook een persoon die bereid is samen met mij het idee dat ik in grote lijnen heb, verder uit te werken. Verwacht dus geen kant en klare personages en tijdlijn, want juist daarvoor heb ik ook jouw hulp nodig Verder vind ik het belangrijk dat er niet al te veel spellingsfouten in een hoofdstuk zitten en iemand gebruik maakt van hoofdletters en interpunctie. Ohja en ik zoek iemand met een sterke maag: het verhaal kan op sommige momenten nogal gruwelijk en bloederig worden (nee hoor, er is niks mis met mij, hoezo?) ^^
Wat gaan we schrijven?
Het verhaal zal sowieso behoren tot de genres OP en horror. In overleg kunnen we er ook nog voor kiezen fantasy, romantiek of misschien detective in het verhaal te verwerken.
Hieronder een korte beschrijving van het idee:
Een beetje vaag, ik weet het, maar ik wil nog niet al te veel verklappen. Mochten we een samenwerking aangaan, dan zal meer duidelijk worden haha (: Ik heb dus al het idee voor het verhaal en in grote lijnen ook een beetje de tijdslijn. Ik sta echter altijd open voor jouw ideeën en aanvullingen om samen tot een mooi verhaal te komen!
Invullijstje:
Ben je geïnteresseerd? Dan wil ik je vragen onderstaand lijstje in te vullen:
Naam:
Leeftijd:
Voorkeur schrijfstijl: (denk hierbij aan: genre, ik/hij/zij-vorm, VT - TT, man/vrouw etc.)
Hoe vaak kan je schrijven?:
Voorbeeld schrijfstijl: (graag in spoiler)
Hopelijk tot snel! (:
[ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 20:46 ]
“Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass