Hai,
Misschien hebben sommigen het al opgemerkt in het LJH-topic, maar ik heb dus een vriendin die me de laatste dagen gewoon compleet negeert op WhatsApp en ik heb werkelijk waar geen idee waarom.
Nu is het wel zo dat we de laatste tijd vaker 'ruzie' hebben gehad. Dit deels doordat ik het idee heb dat ze afstandelijker is geworden en ik me afvraag waarom en haar dan ook meerdere keren heb gevraagd of er iets is e.d.
Vorige week heb ik haar bewust een weekje even met rust gelaten. Ik vroeg me af of ze uit zichzelf naar me toe zou stappen of dat alles echt van mijn kant kwam. Conclusie, na die week heb ik haar aangesproken en ik was toen ook wel een beetje pissig. Sindsdien negeert ze me dus volledig. Ik heb geprobeerd mijn excuses te maken, maar omdat ze niks zegt weet ik gewoon niet goed wat nu precies het probleem is en ik weet niet hoe ik haar dus aan het praten kan krijgen. Ik heb gewoon geen zin de vriendschap overboord te gooien, maar ik ben behoorlijk radeloos nu. Is er iemand die uit deze warboel op kan maken wat ik zou kunnen proberen? Iig bedankt voor het lezen c:
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."