Ik ben nu al zo'n drie maanden met dezelfde jongen aan het daten. Daten ja, want meneer wil geen vaste relatie. Iedere keer als ik erover begin krijg ik reacties als 'ik wil geen labels erop plakken' en 'kun je niet gewoon genieten van het moment.' Twee weken geleden kreeg ik echter een vriendschapsverzoek op Facebook van een jongen waar ik een jaar geleden heel erg verliefd op was. We hebben vrijwel de hele dag gepraat en dezelfde avond heeft hij me mee uit gevraagd. In eerste instantie wees ik hem af omdat ik nog met die andere jongen ben, maar vorige week heb ik toch ja gezegd. Dit omdat ik geen zin heb om voor iemand die zo onduidelijk is andere jongens te moeten laten lopen. Vanavond heb ik dus een date, maar ik voel me sinds gisteren extreem schuldig. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet - afzeggen of gewoon gaan en dan verder zien? Help, want ik ben een beetje wanhopig. ( Even ter informatie: beide jongens weten van elkaars bestaan, het enige waar ik niet eerlijk over ben geweest is die date).
[ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 12:53 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.