Hoi!
Ik denk ergens dat ik zwanger ben, hoewel ik in dat geval al minstens vijf maanden onderweg zou moeten zijn.
Maar echt een buik heb ik niet.
Ik en mijn vriend zijn in mei uit elkaar gegaan. Daarna ben ik niet meer seksueel actief geweest. Wel kreeg ik vreemde symptomen. Ik merk gewoon dat er iets verandert in mijn lichaam. Maar ik ben nog altijd wel ongesteld, weliswaar veel minder en korter dan ik van mezelf gewend was. Ik ben in gewicht in die periode zeker 10 kg aangekomen en hoewel ik van eten houd en al wat gezetter was, at ik juist vrij gezond. Maar mijn buik word dikker. Mensen in mijn omgeving zeggen steeds vaker "ga eens rechtop zitten je lijkt wel zwanger". Maar ik zit/sta dan vaak gewoon recht...
Ik heb in juli een test gedaan deze bleek negatief (1 prominente streep) dus ik vergat mijn zorgen. De vreemde symptomen bleven of werden erger. Een paar weken terug heb ik nog een test gedaan omdat het me opviel dat mijn buik zoveel dikker is geworden en ik twee dagen overtijd was. Ook leek was negatief. (1 streep en een vage verkleuring) Ik ben in diezelfde week nog wel weer ogesteld geweest maar dit duurde maar zo'n drie dagen. Wel betwijfel ik of ik ze juist heb uitgevoerd.
En nu is het inmiddels 3 uur 's nachts. Ik kan niet slaoen omdat er druk op mijn buik ligt. Ik draaide ook op mijn buik, waar vaker op slaap, en het voelde hard aan. Alsof er wat in de weg zit.
Misschien maak ik mezelf gek. Maar ik ben echt even ten einde raad. Ik wil best naar mijn huisarts gaan, maar het lijkt zo stom....
Kan iemand me helpen?
[ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 10:19 ]
The Definition of Insanity