Ik heb sinds 4 maanden een vriendje (we zijn allebei 16) En we zijn super blij met elkaar. We hebben dezelfde interesses en denken vaak hetzelfde over dingen. Ook zijn er best wel serieus, vergeleken met andere stelletjes. Soms denken we zelfs over een toekomst met elkaar Ook zijn we allebei christelijk, alleen keurt onze kerk het niet echt goed. Ze vinden dat we nog te jong zijn. Ook mijn ouders zeggen vaak dat dit misschien niet een relatie is dat stand zal houden. Ze zeggen dan vaak "liefde maakt blind" en dat weet ik ook wel, maar (al zeg ik het zelf) ik weet best wat wel en niet goed is. Maar weer andere mensen (kennissen, zijn ouders, vrienden en nog veel andere mensen) vinden ons echt super leuk bij elkaar en denken dat dit nog wel lang stand zal houden. "It's meant to be" horen we dan vaak. Wat is jullie mening hierover?? Zijn we echt nog te jong? En zal dit volgens jullie nog lang stand houden??
Ik hoor graag jullie mening!
Soms voel ik me echt radeloos en barst ik soms ((zelfs in tranen uit omdat sommige mensen zoo moeilijk doen over onze relatie ))
[ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 15:46 ]