Ik vind het persoonlijk niet juist, tegenover dat andere meisje. E. hoort niet te knuffelen en met jou en te flirten, als ze midden in een relatie zit. Ze bedriegt dat andere meisje, die haar vertrouwt en graag ziet, terwijl achter dat kind haar rug...Dus ik denk dat E. de knoop moet doorhakken. Ze kan jullie niet allebei aan het lijntje blijven houden. Je moet niet stoken, maar je moet gewoon voor jezelf de grens zetten, of je zult emotionele schade oplopen. Zeg haar dat je het leuk zou vinden, als ze een keuze zou maken, dat is ook maar eerlijk ten aanzien van jouw gevoelens, want ze sleept je wel heel hard mee. Ze maakt je hoofd een beetje zot, terwijl ze je niets terug kan geven, en blijft niet binnen haar grens. Dus ik zou zijn van: of ze zegt dat ze in een relatie zit, en blijft haar vriendin trouw, en houdt zich daar ook aan, tegenover haar en tegenover jou. Als ze dat kiest zal jij je daarbij neer moeten leggen, en verder niets proberen. Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten.
Zorg vooral dat ze niet met je hart gaat spelen. En dat jij niet tussen haar en het andere meisje inkomt, als dat hun keuze is, dan moet je hun liefde respecteren. Dus ik vind van: of ze is eerlijk tegenover haar vriendin, en maakt het uit met haar, en gaat verder met jou. Of ze kiest voor het andere meisje, dan zal jij je daarbij moeten neerleggen.
[ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 21:04 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.