(omdat beide foto's op het openbare forum verschenen zijn, neem ik aan dat ik ze mag posten.
Sorry indien niet.
De tweede is mét Jarne, trouwens, kwestie van toch volledig te zijn. )
En dan nu het interessante aan dit topic. Het is je verjaardag en dat moet gevierd worden. Aangezien niemand een zak heeft aan virtuele taart, krijg jij gewoon virtuele berichtjes van iedereen van wie we uitgepluisd hebben dat je er goed bevriend mee bent. Of dat hopen we toch allemaal - ik spreek nu voor allemaal, maar allemaal heeft dit niet gezegd. However, ik hoop dat je niet opeens bij een bepaalde naam denkt "wie's dat nou weer". Had ik niet beloofd het interessanter te maken? Okay, here we go. Omdat ik op het moment dat ik dit typte nog niet alle berichtjes had, komt het mijne gewoon het eerst. En ik heb een paar berichtjes nog niet omdat we te laat contact opgenomen hebben met elkaar, maar die komen nog wel! (:
Goed, nu we dat dus gehad hebben, gaan we toch maar over naar de taart, want we willen niet dat mensen skippen je een gelukkige verjaardag te wensen omdat er geen taart is, toch? We hebben dit keer voor de authentieke (onderhand veertien jaar oude, als het aan de films lag, maar dat past wel bij je leeftijd. Wedden dat ze gewoon van naam vergist hebben?) Harry Potter-taart, en geen Muggle-made HP-taart. Because you're a true wizard! Je gebruikt er maar één of andere muticipleerpspreuk op, want om deze te bemachtigen, hadden we geen energie meer over nog andere taart te kopen. But you're totally worth it!
Barst allemaal los met jullie verjaardagswensen aan Lotta, want waarom ook niet? Voor zo'n lief meisje heb je toch alles over?
[ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 5:47 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried