Het idee achter dit spelletje is dat je de grootste onzin die maar kan plaatst en dat de volgende dan moet raden waar je het eigenlijk over had, en ook een onzin verhaaltje moet plaatsen! Het maakt niet uit of wat je raadde klopte of niet. Dit is een spel voor melige mensen en het idee is dat je kijkt wat je nou eigenlijk uit een onzin verhaaltje opmaakt als je dus melig bent.
We hebben dit nu een tijdje in een watsapp groep gedaan, en het lijkt me leuk het ook hier te proberen!
Als je iets probeerd te raden, mag je metteen in dezelfde reactie waarin je raad ook een nieuw verhaaltje plaatsen. Dit hoeft niet lang of kort te zijn. De lengte is aan jou. Er is wel een minimum van drie zinnen.
Ik zal beginnen:
Als ik iets op een paard plaats veranderd het in zelfs 80 honden zonder dat ik of iemand anders het plas. Ik heb het niet over clowns die de hond uitlaten en dan de tekst verkrachten, want het gebeurd ook als ik een papier over het balkon gooi. Om te testen of het boek echt uitgelezen was heb ik er een grote A in geschreven en toen het tijdschrift gebakken en opgegeten, maar na een uur stond er een E en had ik diaree.
Als ik het iemand laat vermoorden, kijken zij alsof magere Hijn zelf een zeis in zijn kont gestoken heeft maar dat is niet zo. Ze kijken dan ook naar andere teksten alsof de schrijver een pen in zijn neus gedaan heeft en toen zijn hoofd in een bak met water gestoken heeft tot hij geen adem meer kon halen.
Soms gaan de kat en de hond naar een gaybar en doen ze alsof Olivia Goldsmith een vent is, maar dat is niet waar het is alleen maar zo omdat zij dat denken.
De eerste keer dat ik het merkte moest mijn moeder de hond uitlaten en schreef ik een briefje voor haar dat ik op school zelfmoord zou plegen, maar toen ik thuis kwam stond er op het papier dat ik zou gaan leren en was mijn moeder dus in paniek.
Maar goed, ik schrijf nu veel te veel en dat is dus goed. Ik zal maar gewoon mijn punt in de grond steken.
Heeft iemand dit ook in een notendopje gegeten?
Misschien heb je het nog niet eerder door de plee gespoeld? Schrijf iets op een met ezelpoep bezaaide muur en check later of hetzelfde nog wel rood is. Als het aangepast is, lik dan hondenstrond.
[ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 15:53 ]
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.