• Hoi!

Omdat ik een beetje ziek ben, ben ik de hele dag thuis en wou ik opnieuw een schrijvers-ID gaan maken. Nu was ik er al aardig op weg, totdat ik nergens meer op kon klikken. - En nu nog steeds niet. Gewoon van het ene op het andere moment.

Waar kan ik precies niet op klikken?:
    Index-RPG-Actieve topic etc.
    Meld dit topic etc.
    En mijn eigen topic. Ik kan niet meer bewerken, de linkjes die erin staan aanklikken of op mijn profielfoto klikken.
    Wél kan ik gewoon op de knopjes van de zwarte balk klikken. (Home-Profiel etc.)
    Ik heb me al uit en ingelogd. Wie weet waar dit aan ligt?

(Ik heb het even getest en bij dit topic kan ik dus wel gewoon bewerken. Wat ik wel raar vind.)

- Link naar het topic

[ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 14:09 ]

Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

Opgelost. Je hebt de columns-code verkeerd gebruikt. Je hebt het begin- en eindcode gebruikt, maar geen 'nextcolumn'-code. Om kolommen te maken heb je minstens die 3 nodig.

Ik heb ze even voor je verwijderd en nu kan je het topic terug aan passen.

Succes! =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    Opgelost. Je hebt de columns-code verkeerd gebruikt. Je hebt het begin- en eindcode gebruikt, maar geen 'nextcolumn'-code. Om kolommen te maken heb je minstens die 3 nodig.

Ik heb ze even voor je verwijderd en nu kan je het topic terug aan passen.

Succes! =)

Ik snap je niet helemaal. Waarom kon ik dan niks meer aanklikken? (Dus ook mijn profiel niet etc.) Wat deed ik dan precies verkeerd?
    (En hoe moet ik ze dan wel -op de juiste manier-gebruiken?) Ik kan inderdaad weer overal op klikken! Dank je wel daarvoor! (:

[ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 14:18 ]

Oh ik heb hem al. c:

Scribe schreef:
    (...)

Ik snap je niet helemaal. Waarom kon ik dan niks meer aanklikken? (Dus ook mijn profiel niet etc.) Wat deed ik dan precies verkeerd?
    (En hoe moet ik ze dan wel -op de juiste manier-gebruiken?) Ik kan inderdaad weer overal op klikken! Dank je wel daarvoor! (:

Als je bepaalde codes verkeerd gebruikt, doorgaans de columnscode, de hoofdletter IMG-code, de spoilercode en quote-code, dan slaat een topic op tilt. Waarom je dan niets meer kan aanklikken, dat weet ik niet. Volgens mij kan Q er dan gewoon niet aan uit wat die er mee moet doen en blokkeert dan.
    Code:
    [columns] This text is in the first column. This is a second line in the first column. [nextcol] This is the second column, with a second line. [nextcol] This is a third column. Are we having fun yet? [/columns]

Zo zou je de columncode moeten gebruiken. (Ik heb de inhoud gewoon even van een topic van Rutger gekopieerd)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury