Mijn kat is een buiten kat, gegarandeerd, ondanks dat hij tot nu toe alleen nog maar in een appartement heeft gewoont.
Hij is zo zelfstandig dat ik bang ben dat als ik in een appartement woon op de beganegrond en ik laat hem ooit eens een
keer buiten, dat hij voor een hele lange tijd of helemaal niet meer terug komt.
Hij kan elke deur open krijgen die hij wil. Als hij in de slaapkamer ligt te slapen en ik heb de deur dicht gedaan, dat maakt hem niet uit.
Als hij wakker is en hij wil de kamer uit dan springt hij gewoon op de deurklink en duwt of trekt hij de deur open.
Rondsnuffelen in nachtkastjes? Geen probleem, ik was ooit iets aan het zoeken in mijn nachtkastje en ik had zo'n nachtkastje met 2
laatjes die je zo met 1 vinger moet opentrekken. Minion (mijn kat) zat gewoon op bed naar mij te kijken. Toen ik 's avond ging slapen en
het licht uitdeed, hoorde ik telkens iets openschuiven. Ik deed het licht terug aan om te zien wat het was. Mijn kat stond voor mijn
nachtkastje met open la en zijn poot in het gat van waar je je vinger moet haken om het open te trekken en keek me aan me een blik van:
IK WAS HET NIET! O_O En hij duwde de la weer dicht. Dit heb ik 4 avonden op een rij gehad dat hij de la opentrekt en gewoon weer
terug dicht duwt!
Als mijn vriend en ik klaar zijn met eten, moeten wij direct alles afwassen en wegzetten, want anders dan wast mijn kat alle borden wel af!
Hebben jullie ook een huisdier die zelfstandig is?
If you look before you jump, maybe you jump never.