Volg in dit verhaal de reis van Dominque en Louis Wemel op zoek naar hun zus. Het is geen reis vol gevaren - niet voor hen, maar de tijd dringt. Als ze Victoire niet op tijd vinden, kan het al te laat zijn voor hun zus - of net niet.
Met heel veel dank aan TumbIr en Daggers voor de personageontwikkeling van respectievelijk Victoire en Louis. De karakters zijn van de drie hoofdpersonen (Victoire, Dominique, Louis), zijn voornamelijk gebaseerd op de Victoire, Dominique en Louis binnen deze RPG. Ik heb toestemming gekregen deze personages te gebruiken van de makers van de personages, hiervoor vernoemd. Uiteraard wordt niet dezelfde verhaallijn gehanteerd als in de RPG.
Overigens wil ik dit verhaal enkel op mijn naam zien staan - personages met hun karaktertrekken die door mij ontworpen zijn, behoren aan mij toe (zoals het innerlijk van Dominique, maar niet Dominique zelf), degenen die niet door mij ontworpen zijn, behoren niet aan mij toen en kan ik jullie dus geen toestemming voor geven te gebruiken - dat moeten jullie aan de makers zelf vragen. Dit om misverstanden te voorkomen. En bovenal : Geniet van het verhaal!
Ja, na al die tijd heb ik weer besloten te gaan schrijven! Ik ben nog steeds op zoek naar een paar covers voor bij de hoofdstukken en op de voorkant (heb er al één prachtige van Secrett) en ik hoop dat jullie het leuk vinden! (: Hier is de link nogmaals!
[ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:29 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried