• Remember me when I'm gone. I will remember you. Only death can find me now.




    Wanneer Victoire Wemel op een dag spoorloos verdwijnt, weet niemand waar haar te gaan zoeken. Het enige dat ze heeft achtergelaten is een briefje, herinneringen en verdriet. Wanneer Dominique en haar broer Louis, de broer en zus van Victoire, op een nacht echter exact dezelfde droom hebben, besluiten ze op onderzoek uit te gaan. Hun enige probleem is, dat als iemand hen ziet, ze heel erg in de problemen kunnen komen en dat ze niet eens weten of Victoire haar bestemming heeft bereikt.
    Volg in dit verhaal de reis van Dominque en Louis Wemel op zoek naar hun zus. Het is geen reis vol gevaren - niet voor hen, maar de tijd dringt. Als ze Victoire niet op tijd vinden, kan het al te laat zijn voor hun zus - of net niet.

    ×××

    Met heel veel dank aan TumbIr en Daggers voor de personageontwikkeling van respectievelijk Victoire en Louis. De karakters zijn van de drie hoofdpersonen (Victoire, Dominique, Louis), zijn voornamelijk gebaseerd op de Victoire, Dominique en Louis binnen deze RPG. Ik heb toestemming gekregen deze personages te gebruiken van de makers van de personages, hiervoor vernoemd. Uiteraard wordt niet dezelfde verhaallijn gehanteerd als in de RPG.
    Overigens wil ik dit verhaal enkel op mijn naam zien staan - personages met hun karaktertrekken die door mij ontworpen zijn, behoren aan mij toe (zoals het innerlijk van Dominique, maar niet Dominique zelf), degenen die niet door mij ontworpen zijn, behoren niet aan mij toen en kan ik jullie dus geen toestemming voor geven te gebruiken - dat moeten jullie aan de makers zelf vragen. Dit om misverstanden te voorkomen. En bovenal : Geniet van het verhaal!







    Ja, na al die tijd heb ik weer besloten te gaan schrijven! Ik ben nog steeds op zoek naar een paar covers voor bij de hoofdstukken en op de voorkant (heb er al één prachtige van Secrett) en ik hoop dat jullie het leuk vinden! (: Hier is de link nogmaals!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 14:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij ben je de link vergeten. Ik zie hem al staan. Nevermind.
    Het verhaal zelf lijkt mij echt heel leuk.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 13:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    Volgens mij ben je de link vergeten. Ik zie hem al staan. Nevermind.
    Het verhaal zelf lijkt mij echt heel leuk.


    Ik zal 'm wat duidelijker zetten. (: Maar bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1.2 | Daylight dies
    Hoofdstuk 1.2 staat online!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgende week zal er helaas geen hoofdstuk online komen door vakantie, maar daarna vlieg ik er weer helemaal in!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmmmm, klinkt interessant en ziet er goed uit. Ik heb alvast een abo genomen, dan ga ik binnenkort eens lezen of ik het wat vind c: In ieder geval een heel leuk idee!


    Happy Birthday my Potter!

    1.3 | Daylight dies
    Even een opmerking, vooraleer Dominique naar velen hun zin iets te Mary Sue wordt, er zit een verandering aan te komen in d'r karakter. (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 22:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    1.4 | Daylight dies
    En hierbij is het hoofdstuk dus afgerond! Ik heb lekker kunnen doorschrijven vandaag en dat vind ik echt super, want ik heb het gevoel dat ik dit verhaal ook echt ga kunnen afwerken, haha. ^^ Omdat ik persoonlijk ook vond dat Dominique te Mary Sue aan het worden was, heb ik er een deel in verwerkt dat normaal gezien pas later kwam, maar ik geloof niet dat dat het verhaal verstoord. (: Opmerkingen in reacties over wat beter kan, zijn altijd welkom!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried