Serenata schreef:
(...)
Inderdaad, mijn moeder is ook van plan om online een klacht in te dienen. Op zondag zijn de winkels altijd open, maar de laatste tijd is er weinig in de schappen. Dus mijn moeder ging dat zeggen tegen de klanten serves en wat kreeg ze te horen: 'Er komt geen lading binnen op zondag, want op zondag open zijn is een luxe,' Mijn moeder was niet zo blij met dat antwoord
@Sociopaths, O, dat klinkt smakelijk
Het is niet heel erg geweldig gezegd, maar wat er bedoeld wordt, is dat ze niet genoeg man kunnen inzetten om de schappen op zondag gevuld te houden. Ik heb er zelf gewerkt, dus ik weet precies hoe het zit. Ik praat overigens het manier van brengen van de caissière goed, maar dit mag zij ook niet naar voren brengen tegenover klanten. Waarschijnlijk is zij ook geïrriteerd, omdat Jumbo véél te weinig laat inzetten voor alles, waardoor het allemaal niet goed loopt.
Ik weet niet dat Jumbo niet het meest heilige boontje is, maar ik heb er gewoon zelf gewerkt en ik weet dat sommige klanten hun irritaties van "Jumbo" (hoofdkantoor of distributie) bij de medewerkers leggen en als zij dat niet kunnen oplossen, ontzettend pissig worden.
Aan de topicstarter: hè, wat vervelend. Als je even teruggaat met het bonnetje, kun je het ruilen en krijg je een nieuw pakje mee ^^
Deep inside, I've never felt alive