SPECS schreef:
Ik vind al jullie voorstellen wel leuk natuurlijk, maar als jullie kunnen vertellen WAAROM ik daar heen zou moeten met mijn moeder zou dat fijn zijn. Iets meer.....achtergrondinformatie zeg maar, leuke dingen om daar te doen enzo? Dat zou fijn zijn.(=
Roswinkel is een ontzettend klein dorp met 850 inwoners. En één daarvan ben ik! En ik ben gewoon een awesome persoon? En ik woon in een café dat haast nooit open is, maar wel als je belt/meldt dat je langs wilt komen. Je kunt verschillende muziekinstrumenten uitproberen en mijn vader geeft zelfs saxofoonles (online!) wat je zou kunnen uitproberen.
Verder is het een mooie plek te wandelen en zijn er veel boeren die het niet erg vinden je een rondleiding te geven. We hebben een theaterboerderij met weetikveelwatvoor optredens en je kunt daar ook overnachten. Er is ook een B&B en verschillende campings. c: Verder kun je heerlijk fietsen door de dorpen en weetikveel. Gewoon komen. c:
OH OH! En je ouders/ma/whoever kan zien dat mijn ouders en ik totally real zijn en geen enge pervs. c:
[ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 22:50 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •