• Ik wist niet wat ik als titel moest zetten. So yeah. Ik wou het eigenlijk in 'Het Kaya Scodelario Foto/Gif Topic' veranderen, maar ik was bang dat jullie daar niet heel blij mee zouden zijn.

    Welke boom vind je leuk?


    Reality's overrated.

    Voor hem ligt de meest uitgebreide, belachelijk luxueuze kamer die hij ooit heeft gezien. Het is ouderwets en hedendaags tegelijkertijd (iets waarvan Louis nooit in staat kunnen zou zijn om het te begrijpen tot nu toe, maar op de één of andere manier klopt het toch) en het is strak, elegant en fucking chique. Het zet zijn eigen flat te schande en dat is iets wat Louis moeilijk kan slikken, om eerlijk te zijn.

    Grote, prachtige schilderijen van houtskool-grijze afbeeldingen bespat met viooltjes en smaragden bestrooien de kamer, sommigen op de muren en enkelen die op de grond rusten, op elkaar gestapeld en klaar om opgehangen te worden. Boekenkasten gevuld met talloze boeken langs de muren, hun strakke, leren ruggen glinsterend onder de omringende tinten van kristallen verlichting en de muur is doorspekt door wat lijkt op eerste editie stripboeken, beschermd door dik glas terwijl ze zachtjes met hun versleten pagina’s hangen. Er zijn glanzende geluidssystemen en grote heldere glazen ramen en ebbenhouten kleedjes en kristallen karaffen en muziekstandaards en- is dat een fucking piano? Serieus? Zijn deze soms een vereiste voor de rijken?

    En te midden van de weelde van de omgeving rust een reusachtige, smalle, rechthoekige houten tafel gevuld met volledig bestek en manden vol fruit, kazen, wijnflessen en eieren. En in het midden, wijn in elk glas gietend, is de jongen van gisteravond met zijn dikke wenkbrauwen en kalme aspecten. In de hoek, net daarachter, is kots-jongen zelf, achterover in een suède stoel die gemaakt lijkt te zijn voor een god, loom een sigaret rokend.

    Ik haat kamers beschrijven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind dat altijd zo saai om te lezen. Net als uitgebreide seks. Dat skip ik ook. HAHAHAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Tijd voor Gabriëla om nog een OUAT episode te kijken. Wooohooooo.


    Danmarks Dynamite.

    ''Jij bent een chirurg.''
    ''Mooi, dan kan ik je stembanden eruit snijden.''

    Gesprekken van Lucas en mij, everyone. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    “Your hair’s ugly,” Louis spits suddenly, and shit—he’s just reverted to childhood rage now, hasn’t he?

    But apparently it was the right thing to say because the boys behind him gasp and Harry’s grin falters.


    RIP EVA RIP ROOS


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    “I want to show you the gardens,” Harry suddenly says, stopping and turning to Louis. “It’s my favorite spot in the world. You must come—they’ll inspire you, even in sleep.”

    Even in sleep? What the fuck is he even talking about?


    HAHAHHAAHA IK GA DOOD SAME LOUIS


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    IK HEB ECHT TEVEEL FEELS IK GA DOOOOOD

    o ik moet naar school.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    Ik vind dat altijd zo saai om te lezen. Net als uitgebreide seks. Dat skip ik ook. HAHAHAHAHAHA


    DAT IS H E T LEVEN DAAROM GA IK NAAR AO3 AHAHAHAHAHAHAHA
    EN NOEK IS DAAR OOK KING IN WANT ZIE HOE VEEL WOORDEN ZE AL HEEFT VOOR MIJN OS LAKFJIOSEFKKSLDJEQJFK


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivid schreef:
    ''Jij bent een chirurg.''
    ''Mooi, dan kan ik je stembanden eruit snijden.''

    Gesprekken van Lucas en mij, everyone. :')


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    DAT IS H E T LEVEN DAAROM GA IK NAAR AO3 AHAHAHAHAHAHAHA
    EN NOEK IS DAAR OOK KING IN WANT ZIE HOE VEEL WOORDEN ZE AL HEEFT VOOR MIJN OS LAKFJIOSEFKKSLDJEQJFK


    No.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    No.


    Y E S


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb straks weer rijles sigh ik heb geen ZIN meer. ik moet gewoon slagen volgende week damnit. IK HEB WEL ZIN IN DE ENERGY DIE IK DAARNA GA HALEN DUS DAAR DOE IK HET VOOOOOOOOOOR.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAHAHAHA ENERGY GEEFT JE ENERGY


    Danmarks Dynamite.

    Appelsap.


    Reality's overrated.

    Malums schreef:
    (...)

    Y E S


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.