• Hi!
    Ik moet maandag de definitieve versie van mijn profielwerkstuk inleveren en ik vroeg me af of enige van jullie het leuk zouden vinden om het te lezen. Ik ben er namelijk niet zo zeker van of het wel een goed werkstuk is. Inhoudelijk klopt alles wel, maar ik wil graag een 'leuk' werkstuk inleveren, dat mensen graag lezen.
    Dus denk jij, ik heb veel vrije tijd, ik wil graag dat werkstuk lezen?
    Stuur mij dan een pbtje met je mailadres en ik stuur je mijn werkstuk.
    Het staat in google drive, dus om het te lezen moet je een drive account hebben.
    Het is misschien ook wel handig als je iets weet van biologie.
    En oja, mijn werkstuk is 70 pagina's dus je moet er wel even de tijd voor nemen.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 20:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou het wel willen lezen, maar:
    - ik heb geen tijd (volgende week vrijdag begint de toetsweek en vandaag werd het rooster pas bekend gemaakt en de vakken waar ik het meeste voor moet leren heb ik dus blijkbaar meteen de eerste dag en ik heb volgende week verder ook nog gewoon 3 presentaties en een toets)
    - ik weet niks van biologie
    - ik vond m'n eigen sociale wetenschappenverslag van 37 pagina's al veel :')

    Al ben ik wel benieuwd, hmm.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    huh, dat is laat.

    Ik heb er geen verstand van hehe, maar succes!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou wel graag willen, maar ik heb geen google drive :) Kan het ook op een andere manier doorgestuurd worden?


    What would Emma do?

    Hecuba schreef:
    huh, dat is laat.

    Ik heb er geen verstand van hehe, maar succes!

    Ik doe staatsexamen, dus ik heb pas in Juli mijn laatste examens, waaronder het presenteren en verdedigen van mijn pws


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    aaah, dat verklaart t


    Spinning around, I'm weightless.

    Waar gaat het over? :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    StephenFry schreef:
    Ik zou wel graag willen, maar ik heb geen google drive :) Kan het ook op een andere manier doorgestuurd worden?

    Ik kan proberen of ik de tekst gewoon in een mailtje kan plakken, maar ik ben er niet zeker van of dat werkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotgaai schreef:
    Waar gaat het over? :]

    Mijn profielwerkstuk heet ; de mogelijke gevolgen van een pandemie
    Als hoofdvraag heb ik; Wat moet er gebeuren als er een dodelijk virus uitbreekt in een westers land?
    Ik heb basically een nieuw virus 'bedacht' en gekeken naar wat er er dan allemaal zou moeten gebeuren enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ow, blijkbaar heb ik wel onedrive. Vreemd.


    What would Emma do?

    Is Google Drive niet hetzelfde als OneDrive?


    Ik ben al klaar met mijn examen en ik verveel me dood, dus ik heb wel tijd c:. Ik heb zelf mijn profielwerkstuk over antibiotica en bacteriën gehad, dus ik weet wel wat over biologie.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Is Google Drive niet hetzelfde als OneDrive?


    Ik ben al klaar met mijn examen en ik verveel me dood, dus ik heb wel tijd c:. Ik heb zelf mijn profielwerkstuk over antibiotica en bacteriën gehad, dus ik weet wel wat over biologie.

    Geen idee, maar ik kan het ook in een mailtje sturen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee OneDrive is van windows, google drive van google hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    @Hecuba, Ik wist niet eens dat google een drive heeft. Geeft maar weer aan hoe vaak ik het gebruik :')

    @Prim Is het mogelijk voor je om het te uploaden op OneDrive en met mijn outlook adres te delen zodat ik het kan zien? Dan stuur ik mijn e-mail adres gewoon via pb bericht als het kan


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    @Hecuba, Ik wist niet eens dat google een drive heeft. Geeft maar weer aan hoe vaak ik het gebruik :')

    @Prim Is het mogelijk voor je om het te uploaden op OneDrive en met mijn outlook adres te delen zodat ik het kan zien? Dan stuur ik mijn e-mail adres gewoon via pb bericht als het kan

    Nee ik denk het niet, maar ik kan het gewoon in een mailtje zetten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Nee ik denk het niet, maar ik kan het gewoon in een mailtje zetten

    Dat is lijkt me dan handiger. Ik stuur wel een pb met mijn email adres ^^


    Seasons will change, but I shall remain