• Hooiii,

    Ik heb volgende week vrijdag een meeloopdag met klas 1F van international lifestyle studies in Tilburg. Ik moet om 08:15 daar zijn en moet dus om 05:00 opstaan en om 05:45 de trein hebben om op tijd te zijn, maar nu moet ik dan of 35 minuten lopen of 20 minuten met de bus vanaf het station. Nou ben ik eerst in Eindhoven ook verdwaald geraakt en nu ben ik dus naarstig opzoek naar een student(e) om mee te kunnen wandelen naar de school of mee te kunnen gaan in de bus. De bushalte is namelijk 4 minuten lopen vanaf het station en hij vertrekt precies als ik daar aan zou moeten komen, maar ik weet zeker dat ik met mijn richtingsgevoel die bus mis.

    Kortom: ik zoek iemand die mij een keer de weg kan laten zien want zelfs met routebeschrijving verdwaal ik nog.=')
    DUS, als iemand hier die opleiding doet (of iemand kent en me wilt doorverbinden) en die ochtend daar ook zo vroeg moet zijn dan zou ik helemaal blij zijn als je bereid bent me mee te nemen


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil niet vervelend doen, maar ik vrees dat de kans miniem is dat je op deze manier toevallig die ene persoon op Q vindt die je kan helpen. :x

    Staat er niet op de website van de studie waarbij je gaat meelopen een link om contact op te nemen met een student(e)? Of anders gewoon met de mensen die de meeloopdag organiseren, zodat zij kunnen rondvragen of iets voor je proberen te regelen? Ik weet niet hoe meeloopdagen precies in elkaar zit daar, maar bij ons in Groningen word je voor zoiets van tevoren aan een student(e) gekoppeld die je die dag meeneemt en waar je vragen aan kunt stellen. Dan zou je die persoon dus kunnen vragen of ze je willen ophalen van het station, of anders iemand of ze iemand kennen die dat zou kunnen doen. Ik denk dat je, als het even mogelijk is, beter deze vraag wat directer kunt richten aan de opleiding en de mensen die daarmee te maken hebben.

    En anders gewoon een kaartje uitprinten, de route aanstrepen en mensen de weg vragen zodra je niet meer precies weet wat je moet. Dat komt het vast ook goed! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar ik vrees dat de kans miniem is dat je op deze manier toevallig die ene persoon op Q vindt die je kan helpen. :x

    Staat er niet op de website van de studie waarbij je gaat meelopen een link om contact op te nemen met een student(e)? Of anders gewoon met de mensen die de meeloopdag organiseren, zodat zij kunnen rondvragen of iets voor je proberen te regelen? Ik weet niet hoe meeloopdagen precies in elkaar zit daar, maar bij ons in Groningen word je voor zoiets van tevoren aan een student(e) gekoppeld die je die dag meeneemt en waar je vragen aan kunt stellen. Dan zou je die persoon dus kunnen vragen of ze je willen ophalen van het station, of anders iemand of ze iemand kennen die dat zou kunnen doen. Ik denk dat je, als het even mogelijk is, beter deze vraag wat directer kunt richten aan de opleiding en de mensen die daarmee te maken hebben.

    En anders gewoon een kaartje uitprinten, de route aanstrepen en mensen de weg vragen zodra je niet meer precies weet wat je moet. Dat komt het vast ook goed! ^^


    Weet ik, ik heb ook gemaild naar die opleiding, maar dat vrouwtje daar deed er afgelopen keer ook minimaal twee weken over om te reageren dus ik weet niet of ik daar veel aan heb. Ik hoop dus dat zij me het nummer van de student(e) waar ik aan gekoppeld ben voor vrijdag doorstuurt, maar ik acht de kans klein zeg maar. Voor de rest heb ik al op fb naar International lifestyle studenten gezocht en berichtjes verstuurd. Ik zet gewoonweg alles in.^^='D


    You were born original, don't die as a copy.