• Hallo,

    Ik zit met een idee voor een verhaal, maar ik weet niet zeker of het hier in goede aarde zal vallen aangezien het raakvlakken heeft met een verhaal uit de Bijbel. Ik las er recentelijk eens in en trof het boek Esther aan. Dat boek vond ik zo interessant dat het me leuk lijkt om een verhaal te schrijven over hoe het voor Esther was om zomaar te trouwen met de koning van het Perzische rijk.

    Zijn er mensen die er bezwaren tegen hebben als ik hierover schrijf?



    Het verhaal staat inmiddels online

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 20:36 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom zouden mensen bezwaren hebben? En als dat het geval zou zijn, dat is dan toch hun probleem? :/

    Gewoon lekker schrijven!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Waarom zouden mensen bezwaren hebben? En als dat het geval zou zijn, dat is dan toch hun probleem? :/

    Gewoon lekker schrijven!


    Geen idee. Ik zou het best begrijpen als mensen het respectloos zouden vinden.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Geen idee. Ik zou het best begrijpen als mensen het respectloos zouden vinden.


    Please don't blame me, maar ik zou écht niet weten waarom het respectloos zou zijn... Er zijn echt mega veel romans geschreven gebaseerd op de bijbel.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Please don't blame me, maar ik zou écht niet weten waarom het respectloos zou zijn... Er zijn echt mega veel romans geschreven gebaseerd op de bijbel.


    Echt? D:
    Ik dacht dat zoiets een soort taboe was ;x


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Echt? D:
    Ik dacht dat zoiets een soort taboe was ;x


    Haha nee man, echt niet. x'D Ik had van de zomer nog een roman gelezen wat de hele bijbel samenvatte en ik heb zelfs een manga liggen die gaat over de bijbel. :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 20:34 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Haha nee man, echt niet. x'D Ik had van de zomer nog een roman gelezen wat de hele bijbel samenvatte en ik heb zelfs een manga liggen die gaat over de bijbel. :')


    Hahaha oke ;3

    In dat geval.

    It's online.


    26 - 02 - '16

    Hooverphonic schreef:
    Waarom zouden mensen bezwaren hebben? En als dat het geval zou zijn, dat is dan toch hun probleem? :/

    Gewoon lekker schrijven!

    Hier sluit ik me gewoon helemaal bij aan!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Hier sluit ik me gewoon helemaal bij aan!


    Yay ;3


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Yay ;3

    En ik heb een abo genomen, want je intro en proloog hebben me nieuwsgierig gemaakt naar de rest (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    En ik heb een abo genomen, want je intro en proloog hebben me nieuwsgierig gemaakt naar de rest (:


    Yes! Dankjewel ;3


    26 - 02 - '16