• Jep, want mijn account mag na de zomervakantie al naar groep twee. Het is vandaag, 7 juni 2015, vijf jaar oud geworden! Tijd voor een dansje en een feestelijke badeend. *O*



    Persoonlijk kan ik me de dag waarop ik me heb aangemeld en een anonieme blauwe Q'er werd (want in het oude design, in een ver verleden, waren de namen van non-crew users nog blauw) echt totaal niet meer herinneren. Het leek niet heel bijzonder, op dat moment. Hoe zit dat bij jullie? Zijn er mensen die er beter bij stilstonden waar ze aan begonnen toen ze voor het eerst inlogden? :Y)

    Dance off!

    Wie wint de dance off?

    12.1% (4 stemmen)
     
    Jimmy Fallon

    12.1% (4 stemmen)
     
    Elmo

    24.2% (8 stemmen)
     
    De badeend

    36.4% (12 stemmen)
     
    Het vierkant

    15.2% (5 stemmen)
     
    De Facebook en Twitter logo's die bovenaan iedere pagina staan


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, wat gaaf zeg Inge. En wat leuk dat je je profielfoto er voor hebt bewerkt. Wat super! Gefeliciteerd! *O*

    Ik herinner me nog wel wanneer ik me aanmeldde, ja. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Marijsel schreef:
    Ah, wat gaaf zeg Inge. En wat leuk dat je je profielfoto er voor hebt bewerkt. Wat super! Gefeliciteerd! *O*

    Ik herinner me nog wel wanneer ik me aanmeldde, ja. x)


    Stiekem heb ik dat al eerder een keer gedaan, haha, maar ik vond het wel erg goed bij de gelegenheid passen. :Y)
    Dankje! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh wauw, ik dacht dat jij hier al een stuk langer zat dan mij, maar het scheelt amper twee maanden.='D 23 Augustus is mijn 5 jarig bestaan.=3
    Ik kan me de dag waarop ik me aanmelden niet meer herinneren en ik ben er vrij zeker van dat ik ook niet doorhad waar ik aan begon. Ik kwam hier eerst voornamelijk voor het lezen van verhalen (op gosupermodel was er een meisje dat haar verhaal op het forum posten per hoofdstuk en ze liep op Quizlet altijd een hoofdstuk voor, dus toen kwam ik hier altijd om een hoofdstuk eerder te lezen dan de rest.='D) en uiteindelijk melde ik me aan omdat er verhalen waren die ik wou lezen en waarvoor je een account nodig had.='D Nou ja, eerst gewoon alleen gelezen en daarna overgestapt op het zelf schrijven, waarna ik in aanraking kwam met verschillende Quizletters (zoals jou, Inge!=D) en uiteindelijk op het forum belande.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd Inge! Leuke gif.

    Mijn account zit momenteel in groep 4 :Y) denk ik?

    Nee, wanneer ik me aanmeldde herinner ik me niet meer. Wel het eerste half jaar - voordat ik mod werd - waarin mensen mij overhaalde om 'ook Tokio Hotel fanfics te gaan schrijven', haha.

    Wauw, dat is al best lang. :'D
    Gefeliciteerd!


    Because I love him, do I need another reason?

    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! De mijne mag naar groep een!:'D

    En jep, ik kwam hier heel toevallig via een quiz. En toen zag ik HP en TH dus van het één kwam het ander.:Y)

    De square wint!
    Facebook wint NEVER!!!!!!!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd!

    Wait a sec, volgens mij ben ik dan 4 dagen langer lid dan jij. Ik dacht juist dat jij hier al heel lang was voordat ik kwam :')

    Gefeliciteerd ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gefeliciteerd!!! :P
    Zelf zat ik 2 jaar voor ik me aanmeldde op Quizlet :)


    tiptoe through the tulips...

    Gefeliciteerd!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Bedankt allemaal! ^^



    SPECS schreef:
    Oh wauw, ik dacht dat jij hier al een stuk langer zat dan mij, maar het scheelt amper twee maanden.='D 23 Augustus is mijn 5 jarig bestaan.=3
    Ik kan me de dag waarop ik me aanmelden niet meer herinneren en ik ben er vrij zeker van dat ik ook niet doorhad waar ik aan begon. Ik kwam hier eerst voornamelijk voor het lezen van verhalen (op gosupermodel was er een meisje dat haar verhaal op het forum posten per hoofdstuk en ze liep op Quizlet altijd een hoofdstuk voor, dus toen kwam ik hier altijd om een hoofdstuk eerder te lezen dan de rest.='D) en uiteindelijk melde ik me aan omdat er verhalen waren die ik wou lezen en waarvoor je een account nodig had.='D Nou ja, eerst gewoon alleen gelezen en daarna overgestapt op het zelf schrijven, waarna ik in aanraking kwam met verschillende Quizletters (zoals jou, Inge!=D) en uiteindelijk op het forum belande.=3

    Spotgaai schreef:
    Wait a sec, volgens mij ben ik dan 4 dagen langer lid dan jij. Ik dacht juist dat jij hier al heel lang was voordat ik kwam :')

    Gefeliciteerd ;D


    Haha, misschien zitten jullie hier gewoon al langer dan je zelf verwacht? Al heb ik soms ook wel het idee dat ik hier eigenlijk altijd al heb rondgehangen. Ik kan me mijn pre-Q leven niet meer voorstellen. :Y)



    Krull schreef:
    Gefeliciteerd Inge! Leuke gif.

    Mijn account zit momenteel in groep 4 :Y) denk ik?

    Nee, wanneer ik me aanmeldde herinner ik me niet meer. Wel het eerste half jaar - voordat ik mod werd - waarin mensen mij overhaalde om 'ook Tokio Hotel fanfics te gaan schrijven', haha.


    Wauw, Emma, dan kan jouw account zelfs al lezen en schrijven. :3
    Tokio Hotel! Ah, die goede oude tijd. :p



    Cordon schreef:
    Gefeliciteerd! De mijne mag naar groep een!:'D

    En jep, ik kwam hier heel toevallig via een quiz. En toen zag ik HP en TH dus van het één kwam het ander.:Y)

    De square wint!
    Facebook wint NEVER!!!!!!!


    Yesss, vierkanten boven gezichtboeken! In de poll heeft het vierkant Facebook en Twitter zelfs ruim ingehaald. Yay. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vindt dat de badeend moet winnen xD En mijn acount kan al kruipen! Yay!! (7 maanden oud)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.