Nja bijzonder eigenlijk niet echt, het is heel normaal. Als de kat zijn pupillen groot blijven bij fel licht, krijgt hij veel te veel licht in zijn oog. Het is net als bij ons dus een soort veiligheidsmechanisme van het lichaam, zodat er niet teveel licht binnen komt vallen.
Bostick schreef:
Nja bijzonder eigenlijk niet echt, het is heel normaal. Als de kat zijn pupillen groot blijven bij fel licht, krijgt hij veel te veel licht in zijn oog. Het is net als bij ons dus een soort veiligheidsmechanisme van het lichaam, zodat er niet teveel licht binnen komt vallen.
Nja, je hebt gelijk. Ik bedoelde meer in de zin van als je meerdere foto's naast elkaar houdt en dan de veranderingen vergelijkt. Dan vind ik het wel iets speciaals hebben.
Nja, je hebt gelijk. Ik bedoelde meer in de zin van als je meerdere foto's naast elkaar houdt en dan de veranderingen vergelijkt. Dan vind ik het wel iets speciaals hebben.
Ja, eigenlijk zou je in elke soort licht een foto moeten maken en ze dan achter elkaar in een gif moeten zetten
Ik snap helemaal wat je bedoeld, Erieka. Het is inderdaad heel "normaal", maar soms heb ik ook wel eens dat ik me verwonder over de biologie en haar wonderen. Dan denk: "Gôh, wat zit dat toch vernuft in elkaar."
Bostick schreef:
Katten puppilen kunnen spleetjes worden onze niet
I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.