Hallo allemaal,
Ik heb hulp en ideetjes nodig. Ik zal het even uitleggen. In de zomervakantie gaan we met scouting op zomerkamp. Nu ben ik leiding bij de esta's leeftijd van 6 tot en met 11. Als thema hebben wij gekozen voor FBI Politie. Spannend, maar ook dat de jongste weten wat het is. Nu gaan we zaterdag bij een zitten voor een verhaal te gaan bedenken die de rode draad zal gaan zijn tijdens de week. Onze bedoeling is om het thema zoveel mogelijk terug te laten komen. Dus bij spellen, tochten en activiteiten en dit kan op verschillende manieren. Zelf heb ik natuurlijk al wel wat dingen maar omdat hier creatieve en originele mensen zitten dacht ik laat ik eens kijken of jullie leuke ideeën hebben.
De globale week is op Zaterdag aan komen. Maandag naar de stad voor inkopen van eten, woensdag is zwemdag en zaterdag weer naar huis. Nu hebben we nog geen echte planning gemaakt. We dachten al voor een tocht iets spannends van te maken. Echte nachtspellen zullen niet goed gespeeld kunnen worden aangezien de esta's gaan slapen zodra het donker word dus rond 10 uur. In het donker zullen zij dus niet veel spellen spelen. Nu moeten we goed oppassen dat het niet te eng is maar wel redelijk geloofwaardig.
Change is for weirdos ~ Niall Horan