(Ik moet sparen voor school, vandaar. Ik wil niet elke maand betalen voor een spel. Gratis servers hebben wat foutjes erin vaak, maar dat nemen ik en mijn centjes voor lief.)
Ik vindt het leuk om uit te leggen, vooral omdat veel mensen al een oordeel over het spel hebben (saai spel, voor nerds, blabla) zonder dat ze weten waar het spel uberhaupt om draait Je kunt er zoveel verschillende dingen doen, niet alleen vechten of rondlopen! (Het heeft wel echt ontelbaar verschillende landschappen, je vermaakt je wel een paar weekjes als je alles wil zien )
Ik zou kunnen uitleggen hoe het werk, maar ik denk dat ik dan nog wel even bezig ben
Om te laten zien hoe het eruit ziet heb ik hier een foto van mijn character in de game, en twee andere plekken in het spel! (Sommige gebieden zijn vrolijker dan andere hahaha). Ze zijn overigens niet bewerkt, zo ziet het er echt uit als je daar rondloopt.
(je kunt zelf het uiterlijk aanpassen, haarkleur, huidskleur, gezicht e.d.)
(Dit is een blood elf, maar je kunt veel meer andere soorten kiezen)
Kerninformatie is misschien wel dat je 24GB aan vrije ruimte nodig hebt .
En dat het een online spel is. Je hebt dus internet nodig. Én dat wil ook zeggen dat jouw poppetje mijn poppetje kan tegenkomen in het spel. (Zo van; Hey Pancakes, jij ook hier? Mag ik een lift op je motor, ik heb nog geen vervoer kunnen kopen.) Je bent er niet alleen!
Bij interesse, voor meer info of het willen uitproberen van het spel, meldt u bij Pancakes!
Ik snap dat het misschien wel super vaag lijkt zo, maar ik zo mijn hemel niet weten hoe ik het in het kort zou moeten uitleggen. Ik ben bang dat mijn lange uitleg juist desinteresse gaat wekken.
PS: Ik speel het -gratis-. En dan kun jij ook als je op een private server komt. Dat kan ik allemaal uitleggen. Weet wel de echte WoW perfect werkt, en de private server her en der foutjes heeft zitten.
[ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 12:42 ]
When the why is clear, the how is easy.