• Ja, hoor! Exact één jaar geleden kregen we er elf nieuwe modjes erbij. Wisten jullie dit nog? (wbw) Er zijn er al enkele gestopt, maar ook enkele gebleven. Dit verdient wel even een felicitatie. Al een jaar lang hebben jullie de site geholpen en een dienst bewezen. Natuurlijk ook aan de moderators die al langer werken voor Quizlet. ^^

    Gefeliciteerd Aldea, Locksley, LaMuerte, Velleity, Stelmaria en Loras!

    Dit mag gevierd worden met taart en champagne. Voor de mensen onder de zestien, er is kinderchampagne.







    Fijne exact één jaar mod-dag!

    Feestelijke groetjes,
    Het userteam.
    Sorreh, kon ik niet laten.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 19:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awh, Qingsel. Dit vind ik echt heel erg lief van je. Lief dat je even aan ons denkt en ik ben je heel erg dankbaar voor dit topic. Hartstikke bedankt!


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, wat grappig dat je dat hebt onthouden. Gefeliciteerd, éénjarige modjes. ^^

    En doe mij maar die regenboogtaart, oh wauw. Dat lijkt me niet eens de lekkerste, maar hij ziet er geweldig uit. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thank you, Qingsel dear <3

    *loopt naar tafel en pakt alle taart*


    -

    Is er nu al weer een jaar voorbij? In ieder geval gefeliciteerd!! Jullie zijn stuk voor stuk goeie modjes. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd ex—collegaatjes <3


    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Is dat al een jaar geleden? Tijd gaat snel!
    Gefelicitwerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ?? Dat is toch morgen pas?
    Iig, bedankt (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Voor mijn gevoel is Aldea echt al veel langer mod. Ik dacht altijd dat zij al een paar jaar mod was. Oeps.
    Maar gefeliciteerd modjes!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Locksley schreef:
    ?? Dat is toch morgen pas?
    Iig, bedankt (:


    Volgens Annemarije en Fabiënne is het gewoon vandaag? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sheathes schreef:
    Gefeliciteerd ex—collegaatjes <3


    En dan: boem boem boem dikke mod—explosie op m'n profiel omdat niemand mij weet te herkennen op dit profiel HAHA.

    Het was inderdaad de 23e.


    Sheathes schreef:
    (...)

    En dan: boem boem boem dikke mod—explosie op m'n profiel omdat niemand mij weet te herkennen op dit profiel HAHA.

    Het was inderdaad de 23e.


    Ik vroeg me eigenlijk al altijd af waarom je van account wisselde. :'D

    In de geschiedenis staat dan weer 24 xd lekker ingewikkeld.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Blackthorn schreef:
    Voor mijn gevoel is Aldea echt al veel langer mod. Ik dacht altijd dat zij al een paar jaar mod was. Oeps.
    Maar gefeliciteerd modjes!

    Hahaha echt? Sorry to disappoint you xD


    -

    Sheathes schreef:
    (...)

    En dan: boem boem boem dikke mod—explosie op m'n profiel omdat niemand mij weet te herkennen op dit profiel HAHA.

    Het was inderdaad de 23e.

    Ik herkende je wel (wbw)
    Je had ooit een soortgelijke pf en profiel als jouw oude account.


    -